Dr.X Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Heisann alle norske nerder! Jeg opplever ofte at oppgavelinja henger seg for 20sekunder eller noe slikt! Den bare henger helt, reagerer ikke i det hele tatt! Etter en liten stund Kommer den plutselig "tilbake". Vet dere hvordan man kan fikse det!? Det er ganske plagsomt noen ganger.. Håper dere kan hjelpe ! :smile: Von Karpfen :smile: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 29. september 2002 Forfatter Del Skrevet 29. september 2002 Virkelig INGEN som har samme problem? Komisen min har nesten samme opplegget som meg og har samme "problem". Dette skjer kanskje 2 ganger om dagen.. INGEN som vet hvordan man fikser det?? Lenke til kommentar
M.H Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Hei! Hadde samme problemet, bare at det skjedde rett etter oppstarten. Hos meg hjalp det å installere Style XP på nytt og skifte utseende. :smile: Lenke til kommentar
Bruce Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Hadde dette problemet selv, sitter nå med Win2000 og Servicepack 3;) Kanskje jeg skal vurdere å bytte til WINXP når dem kommer med et par servicepacks til...:smile: Lenke til kommentar
notarget Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Dr.X Jeg har det samme problemet, irriterer meg..argh :sad: Håper noen veit åssen man kan få slutt på det Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Aldri hatt det slik :smile: Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Ka er StyleXP ? Lenke til kommentar
Whoracle Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Jo, ja...hadde det problemet ja! var litt iriterende, men kan ikke si det er en STOR bug da... Nå er det mystisk sett borte, flotte saker! vet ikke hvorfor da...:sad: Lenke til kommentar
M.H Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Quote: Den 2002-09-29 21:42, skrev eXpanium:Ka er StyleXP ? Et program som kan forandre hele utseende til windows XP. (kan laste ned nye themer osv.) Lenke til kommentar
prz Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Quote: Den 2002-09-29 21:42, skrev eXpanium:Ka er StyleXP ? Lyst på det ? sjekk http://www.tgtsoft.com btw.. skal du ha skins/themes ? http://www.themexp.org [ Denne Melding var redigert av: ProoZ på 2002-09-30 12:30 ] Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Hei, har også opplevd dette i WinXP på en av mine maskiner på jobb. Må legge til at jeg har kjørt WinXP på en del PC'er og bare opplevd det på denne ene maskinen. Har ikke prøvd på nytt etter SP1 ble sluppet, men for meg virker det som om problemet oppstår når jeg bruker Explorer. - Judaz Lenke til kommentar
StudioN Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Quote: Den 2002-09-29 20:31, skrev Dr.X:Heisann alle norske nerder!Jeg opplever ofte at oppgavelinja henger seg for 20sekunder eller noe slikt! Den bare henger helt, reagerer ikke i det hele tatt! Etter en liten stund Kommer den plutselig "tilbake". Vet dere hvordan man kan fikse det!? Det er ganske plagsomt noen ganger.. Håper dere kan hjelpe !:smile: Von Karpfen :smile: Hadde samme problemet. Fosvant når jeg skiftet brenner(!) Så en som hadde løsningen på ok.no, søk i forumet der. Husker ikke helt hva det gikk i, men det handlet om å slå av/deaktivere noe i xp. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 jeg har samme problem med win2k Lenke til kommentar
eught Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 har akkurat samme problemet. utrolig irriterende. er fint om noen vet en løsning. Lenke til kommentar
ripset Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Kjør programmet services.msc fra kjørmenyen, og prøv å kjøre dette rett etter at problemet oppstår. Står statusen på noen av tjenestene her på Venter, er du nok et skritt nærmere å finne en løsning. Hvis noen av tjenestene har status Venter, prøv rett å slett å deaktivere hele tjenesten, hvis dette ikke er en tjeneste du bare må ha. Det er viktig at programmet startes raskt etter at problemet har oppstått, helst hvis mulig mens problemet pågår. Har løst en god del heng selv ved bruk av programmet services.msc , blant annet heng som skyldes at antivirusprogram prøver å ta kontroll over eller sjekke maskinen under oppstart eller med faste jevne intervaller. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2002 Quote: Den 2002-09-30 12:42, skrev Judaz:Hei,har også opplevd dette i WinXP på en av mine maskiner på jobb. Må legge til at jeg har kjørt WinXP på en del PC'er og bare opplevd det på denne ene maskinen. Har ikke prøvd på nytt etter SP1 ble sluppet, men for meg virker det som om problemet oppstår når jeg bruker Explorer. - Judaz Ja, dette oppstår bare når jeg bruker Internet Explorer ! Ganske plagsomt! Jeg syns da virkelig at MS kan fikse det !! jeg bruker ikke noe Antivirus program heller... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Hos meg oppstod det etter nedlsating av sp1 Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2002 Quote: Den 2002-09-30 23:16, skrev ripset:Kjør programmet services.msc fra kjørmenyen, og prøv å kjøre dette rett etter at problemet oppstår. Står statusen på noen av tjenestene her på Venter, er du nok et skritt nærmere å finne en løsning. Hvis noen av tjenestene har status Venter, prøv rett å slett å deaktivere hele tjenesten, hvis dette ikke er en tjeneste du bare må ha. Det er viktig at programmet startes raskt etter at problemet har oppstått, helst hvis mulig mens problemet pågår. Har løst en god del heng selv ved bruk av programmet services.msc , blant annet heng som skyldes at antivirusprogram prøver å ta kontroll over eller sjekke maskinen under oppstart eller med faste jevne intervaller. Problemet er jo at HELE oppgavelinja henger seg, det er ingen mulighet å kunne åpne startmeny'en. Det oppstod faktisk akkurat nå også. Jeg sjekk servises.msc etter at det var ferdig, men alt sto på "startet".. Lenke til kommentar
GeNiaL Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Jeg har oxo hatt samme problem, bare reinstallerte XP jeg. Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Jeg hadde samme problem men min løsning var og installere W2K JEG ER FERDIG MED Xtra Problems er stor fornøyd med 2000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå