Simen Rasmussen Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Har nettop kjøpt meg et x1900xt sammen med andre nye deler .. Må jeg laste ned nye drivere, eller en ny driver - og ifra hvor? Er det andre ting jeg må ta høyde for ? Og hvordan skal det HDTV greiene fungere ? Har analog kabeltv på datamaskinen min .. (vet hva HDTV er, digresjon) Har noen andre et lignende kort, og kanskje kan meddele meg tips om innstillinger ? Det er et GeCube Radeon X1900XT 512Mb DDR3 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) nyeste er vel Catalyst 6.3 http://www.hardware.no/guider/programvare/filer/21023 har et X1900XT selv, mitt klokker værtfall til 670/780(standard volt og kjøling).. ellers så bør du følge med på varmen, mitt blir opptil 90grader vel full load.. lønner seg nok og ha en god gjennomstrømming av luft i kabinettet.. eller vann da Endret 13. april 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
Simen Rasmussen Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 Ok, takk Men hva utgjør nye drivere, iforhold til den originale ? Klokker de ? :O Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 De har fikset masse feil og gitt kortet bedre kommunikasjon med OS, spill og resten av HW`n din, slik at du får ofte litt bedre spillytelse ut av skjermkortet ved en driveroppdatering. Inkluderer ofte bug-fix i visse spill osv. Lenke til kommentar
Simen Rasmussen Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 Freeman, det gikk da ikke :/ Finner ikke video driver sto det .. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 den jeg bruker værtfall.. Lenke til kommentar
Simen Rasmussen Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Hmm .. men klarer ingen å hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå