benbeni89 Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Hei! Etter at jeg formaterte her en gang så funket pluslig ikke de tallene ved Num Lock, + og -, og resten, til høyere på tastaturet. Alle andre knappene der virker, bare ikke tallene. Num Lock står ikke på.. Idèer? Takk! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Hei! Etter at jeg formaterte her en gang så funket pluslig ikke de tallene ved Num Lock, + og -, og resten, til høyere på tastaturet. Alle andre knappene der virker, bare ikke tallene. Num Lock står ikke på.. Idèer? Takk! 5915447[/snapback] Ehh, har du testet med num lock på? Er vel en forutsetning for at tallene skal fungere. Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Hei! Etter at jeg formaterte her en gang så funket pluslig ikke de tallene ved Num Lock, + og -, og resten, til høyere på tastaturet. Alle andre knappene der virker, bare ikke tallene. Num Lock står ikke på.. Idèer? Takk! 5915447[/snapback] Ehh, har du testet med num lock på? Er vel en forutsetning for at tallene skal fungere. 5915456[/snapback] Num Lock er på ja.. Det var det jeg mente Endret 13. april 2006 av benbeni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå