Gå til innhold

Ny gpu blokk til 7800gtx.

Anbefalte innlegg

Sablabra: Hvilket blandigsforhold hadde du mellom det termiske limet og ceramique'et?

5968409[/snapback]

Jeg brukte ca. 50% av hver :) . Men jeg har ikke fått overklokket minnet noe, synes det var litt komplisert :blush:

5968463[/snapback]

Sett på rivaturner og la den finne automatisk høyeste hastighet på minnet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sablabra: Hvilket blandigsforhold hadde du mellom det termiske limet og ceramique'et?

5968409[/snapback]

Jeg brukte ca. 50% av hver :) . Men jeg har ikke fått overklokket minnet noe, synes det var litt komplisert :blush:

5968463[/snapback]

Sett på rivaturner og la den finne automatisk høyeste hastighet på minnet?

5968719[/snapback]

Jeg har i hvert fall aldri fått til å bruke rivatuner sammen med x1800xt. Foreløpig har jeg kun økt core til 760mhz med ccc(helt stabilt), men med minnet så kan man ikke velge høyere enn 800mhz(1600). Jeg tror jeg må disable en rekke services og lignende, så jeg skal teste det senere :)

Lenke til kommentar
sablabra: har tempen gått mere ned nå eller? Hva er den btw?

5982466[/snapback]

Jeg kan teste load temp senere i dag. Idle temp nå er i hvert fall 35-36c, og det er samtidig som jeg kjører dual prime95 med cpuen på 1.65V :green: . Vannkjølingen går først til cpuen ;) .

Men jeg tror tempen er grei, jeg kjører kjernen på 760mhz helt uten problemer eller ustabilitet. Stock er vel 600 eller 625mhz.

EDIT: Ser ut som om jeg får ca. 47c under 3dmark 05. Med 760mhz og 1.48V(syke mengder varme :p )

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...