tore_v1 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg følger med her i alle fall.. Eventuelt, starter du en ny tråd, kanskje en liten worklog-lignende sak med litt bilder og kanskje en historie eller tre? Hadde satt veldig stor pris på det. Jeg har en heldekkende AC X1800 blokk og er egentlig ute etter noe som kjøler kjernen bedre.. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg følger med her i alle fall.. Eventuelt, starter du en ny tråd, kanskje en liten worklog-lignende sak med litt bilder og kanskje en historie eller tre? Hadde satt veldig stor pris på det. Jeg har en heldekkende AC X1800 blokk og er egentlig ute etter noe som kjøler kjernen bedre.. 5954667[/snapback] Hmm... Kanskje jeg skal gjøre det . Jeg skal prøve å huske og ta bilder Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hadde vært helt suverent! Det viktigste er egentlig ytelsen, men bilder av HW er alltid velkommen.. Synes det er knallmoro å holde på med sånt selv, og bilder blir nesten som å, ja, se på bilder! Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Her er en test, samt masse bilder av den blokken.. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jepp, har sett et par andre tester også, men ingen med X1800XT, som er en varm liten j***l. Uansett tror jeg reseratoren min begynner å få problemer.. Må modde den litt og sette på en vifte i underkant, litt luftflyt holder nok.. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hvis du har en reserator 1 plus, så er det utrolig enkelt å modde slik at varmvannet blir ført helt øverst i tanken. Det er bare å sette en slange, har sånn skruemekanisme der, genialt. Får bedre temps med engang, også er bordvifte ekstrem bra å ha De bråker ikke særlig heller. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Takker! Skal prøve det med en gang, etter du har svart på følgende: Må du sette den på helt nedi røret, på pumpen/ved siden av pumpen? Kan se for meg at det er helvete å rekke ned.. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Du kan skru av bunnen. Funker akkurat som lokket, men pass på å skru den fast igjen når du har gjort modden. Ellers kan vannet begynne å fosse, hehe. Det er veldig lett å se, det er kun et nippel som du kan skru på, der skal slangen i. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hjertlig takk.. På jobb nå, men har en slangebit som skal på når jeg kommer hjem.. Godt tips! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Ok, da har jeg satt opp vannkjølingen . Nå mangler jeg bare lekkasjetesting, men jeg er litt usikker på hvor lenge jeg må kjøre det? Btw, termisk lim og ceramique fungerte fint . Jeg har ikke sett temps enda da... Endret 21. april 2006 av sablabra Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Du skal vel egentlig la det stå å surre i nærmere ett døgn. Men jeg hadde ikke tålmodighet til mer enn ett par timer når jeg monterte opp min vannkjøling Endret 21. april 2006 av stinger82 Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Du skal vel egentlig la det stå å surre i nærmere ett døgn. Men jeg hadde ikke tålmodighet til mer enn ett par timer når jeg monterte opp min vannkjøling 5961896[/snapback] Jeg vet ikke om jeg har tålmodighet til det jeg heller . Jeg er 99% sikker på at det ikke kommer til å lekke, men det gjelder jo å få ut all lufta. Jeg tror jeg må bytte vann igjen om noen dager, jeg tror jeg klarte å få oppi en halv dråpe såpe . Men hvordan tømmer jeg systemet for vann? Det skummer litt i toppen av tanken... Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Du skal vel egentlig la det stå å surre i nærmere ett døgn. Men jeg hadde ikke tålmodighet til mer enn ett par timer når jeg monterte opp min vannkjøling 5961896[/snapback] Jeg vet ikke om jeg har tålmodighet til det jeg heller . Jeg er 99% sikker på at det ikke kommer til å lekke, men det gjelder jo å få ut all lufta. Jeg tror jeg må bytte vann igjen om noen dager, jeg tror jeg klarte å få oppi en halv dråpe såpe . Men hvordan tømmer jeg systemet for vann? Det skummer litt i toppen av tanken... 5962063[/snapback] Satt også å lurte litt på hvordan jeg skulle tømme sytemet for vann!? Det mest logiske er jo å tappe det ut fra det laveste punktet i systemet. Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hehe apropo tolmodighet hver gang jeg har koblet opp og ner vannkjøling min så har jeg bare skrudd på og håpt på det beste Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Da har jeg starta opp pcen . MCW60 ser ut til å være en drøm når det gjelder temperaturer, den kom opp i maks 43c under 3dmark 05. Det er med mitt X1800xt flashet med PE biosen(700/1600 og 1.48V). Men det var kun med èn radiatorvifte, den andre vil ikke starte på grunn av cool and quiet . Skal teste igjen med 2 vifter nå... Btw, jeg har en x2 3800+ med apogee som skal kjøles ned før grafikkortet nås Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Jeg følger med her i alle fall.. Eventuelt, starter du en ny tråd, kanskje en liten worklog-lignende sak med litt bilder og kanskje en historie eller tre? Hadde satt veldig stor pris på det. Jeg har en heldekkende AC X1800 blokk og er egentlig ute etter noe som kjøler kjernen bedre.. 5954667[/snapback] Ja tore, nå fikk du ønsket ditt oppfylt https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=567623 Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Danke schön! Høres ut som en kvalitetsblokk!! Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Sablabra: Hvilket blandigsforhold hadde du mellom det termiske limet og ceramique'et? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Sablabra: Hvilket blandigsforhold hadde du mellom det termiske limet og ceramique'et? 5968409[/snapback] Jeg brukte ca. 50% av hver . Men jeg har ikke fått overklokket minnet noe, synes det var litt komplisert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå