Gå til innhold

Ny gpu blokk til 7800gtx.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg følger med  her i alle fall.. Eventuelt, starter du en ny tråd, kanskje en liten worklog-lignende sak med litt bilder og kanskje en historie eller tre?

Hadde satt veldig stor pris på det. Jeg har en heldekkende AC X1800 blokk og er egentlig ute etter noe som kjøler kjernen bedre..

5954667[/snapback]

Hmm... Kanskje jeg skal gjøre det :hmm: . Jeg skal prøve å huske og ta bilder :p

Lenke til kommentar

Hvis du har en reserator 1 plus, så er det utrolig enkelt å modde slik at varmvannet blir ført helt øverst i tanken. Det er bare å sette en slange, har sånn skruemekanisme der, genialt. Får bedre temps med engang, også er bordvifte ekstrem bra å ha :thumbup: De bråker ikke særlig heller.

Lenke til kommentar

Ok, da har jeg satt opp vannkjølingen :) . Nå mangler jeg bare lekkasjetesting, men jeg er litt usikker på hvor lenge jeg må kjøre det? :hmm:

Btw, termisk lim og ceramique fungerte fint :) . Jeg har ikke sett temps enda da...

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Du skal vel egentlig la det stå å surre i nærmere ett døgn. Men jeg hadde ikke tålmodighet til mer enn ett par timer når jeg monterte opp min vannkjøling :p

5961896[/snapback]

Jeg vet ikke om jeg har tålmodighet til det jeg heller :dribble: . Jeg er 99% sikker på at det ikke kommer til å lekke, men det gjelder jo å få ut all lufta. Jeg tror jeg må bytte vann igjen om noen dager, jeg tror jeg klarte å få oppi en halv dråpe såpe :blush: . Men hvordan tømmer jeg systemet for vann? Det skummer litt i toppen av tanken...

Lenke til kommentar
Du skal vel egentlig la det stå å surre i nærmere ett døgn. Men jeg hadde ikke tålmodighet til mer enn ett par timer når jeg monterte opp min vannkjøling :p

5961896[/snapback]

Jeg vet ikke om jeg har tålmodighet til det jeg heller :dribble: . Jeg er 99% sikker på at det ikke kommer til å lekke, men det gjelder jo å få ut all lufta. Jeg tror jeg må bytte vann igjen om noen dager, jeg tror jeg klarte å få oppi en halv dråpe såpe :blush: . Men hvordan tømmer jeg systemet for vann? Det skummer litt i toppen av tanken...

5962063[/snapback]

Satt også å lurte litt på hvordan jeg skulle tømme sytemet for vann!? Det mest logiske er jo å tappe det ut fra det laveste punktet i systemet.

Lenke til kommentar

Da har jeg starta opp pcen :D . MCW60 ser ut til å være en drøm når det gjelder temperaturer, den kom opp i maks 43c under 3dmark 05. Det er med mitt X1800xt flashet med PE biosen(700/1600 og 1.48V). Men det var kun med èn radiatorvifte, den andre vil ikke starte på grunn av cool and quiet :green: . Skal teste igjen med 2 vifter nå... Btw, jeg har en x2 3800+ med apogee som skal kjøles ned før grafikkortet nås ;)

Lenke til kommentar
Jeg følger med  her i alle fall.. Eventuelt, starter du en ny tråd, kanskje en liten worklog-lignende sak med litt bilder og kanskje en historie eller tre?

Hadde satt veldig stor pris på det. Jeg har en heldekkende AC X1800 blokk og er egentlig ute etter noe som kjøler kjernen bedre..

5954667[/snapback]

Ja tore, nå fikk du ønsket ditt oppfylt :p

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=567623

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...