Blacki Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Ja topic sier det. Arena er stengt uannsett når jeg prøver å klikke "reday for a match"... Får bare beskjed om at det er åpnet mellom 9 til 9.. Har prøvd alle mulige tider men får uannsett samme melding fra han duden.. Har også gjort det oppdraget med han Orken som er på Arenaen.. Silver Grey eller noe slikt! Fatter ikke dette! Endret 13. april 2006 av Blacki Lenke til kommentar
Beld Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) hmmm. Hørtes veldig rart ut. Arenaen er åpen fra 9 am til 9 pm. Er du helt sikker på at du har prøvd mellom disse klokkeslettene? og ikke bare fra 9 pm? Denne feilen gjorde ivertfall jeg på starten Endret 13. april 2006 av -Freddy- Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Du må skifte til den drakten du får av han fyren som bestemmer kampene. Utover det vet jeg ikke... Lenke til kommentar
Beld Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Du må skifte til den drakten du får av han fyren som bestemmer kampene.Utover det vet jeg ikke... 5915194[/snapback] Hvis det er det at han ikke har draken på seg, så sier jo han fyren dette, og ikke at arenaen er stengt Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Var bare et tips om han ikke hadde fått det med deg. Endret 13. april 2006 av archongamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå