Holmgr3N Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Her står jeg blank. Dette skjer i forbindelse med Norton Antivirus. Når jeg prøver å enable norton antivirus skjer det ingenting. Når jeg starter windows kommer:(se topic). Tenkte jaja en reinstall av Norton. Men det vil ikke uninstalle seg, men jeg får bare beskjed om at jeg har Norton Antivirus oppe(noe som jeg ikke har)ikonet syns nede i høyre side med et kryss over. Hva skal jeg gjøre, vil gjerne få fiksa Antivirusen før jeg drar på et stort lan imorgen Takker for svar.. _________________ * Asus A7V333 * * AMD XP1900+ @ 1715mhz FSB143 * * GF4TI4400 @ 295/675 * * Samsung 256DDR PC-2700 * Extra stæsj: Logitech Z-560, Telenor ADSL, Koss Porta Pro, LG 19" skjerm. [ Denne Melding var redigert av: Holmgr3N på 2002-09-29 20:19 ] Lenke til kommentar
muffe Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 BAre bruk CTRL-ALT-Del tastene og avslutt navapsvc.exe og navapw32.exe. Vent en liten stund (10 sek) og alle ikoner på oppgavelinjen er borte og du kan avinstallere norton. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå