Gå til innhold

Hurtigknapper på 1557-laptop

brsseb

Anbefalte innlegg

Har nettopp formatert min brors Aopen 1557 GLS-laptop, og fått inn det meste av drivere og diverse ting og tang. Men kunne ikke finne programmet som behøves for at knappene på venstre side skal fungere (Wireless, Email, IE, P1 og P2). Googlet litt men fant bare lyd og videodrivere for maskinen. Noen som vet hvor driveren til disse knappene kan lastes ned?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nettopp formatert min brors Aopen 1557 GLS-laptop, og fått inn det meste av drivere og diverse ting og tang. Men kunne ikke finne programmet som behøves for at knappene på venstre side skal fungere (Wireless, Email, IE, P1 og P2). Googlet litt men fant bare lyd og videodrivere for maskinen. Noen som vet hvor driveren til disse knappene kan lastes ned?

5914985[/snapback]

Tror denne maskinen er så gammel at driverne kan være vanskelig å oppdrive på nettet, men har en 1557 selv, og har tatt vare på utility CD'en som fulgte med. Jeg er ganske sikker på at det er Launch Manager driverne du trenger, så jeg zippet de for deg og lastet de opp her : Launch Manager 1557

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...