Gå til innhold

Pc på Tv med ati ?

TettSpaden

Anbefalte innlegg

Hei

har tenkt å kjøpe meg ett ati 8500 8500le eller 9000 pro kort nå, med tv utgang.

fra før har jeg en 17" eizo skjerm og er litt lei av å stirre på den, men jeg har en helt ny tv med alle mulige utganger, så jeg tenkte jeg kunne sitte i sofaen og surfe på nettet osv, er dette mulig? isåfall åssen kvalitet er det?

takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har en pc detikert til spill/surfing/filmer.. konstant oppkoblet på kun en tv.. Oppløsning er ikke no problem.. man stiller bare fontstørelse og ikon str. osv slik at alt blir tydelig. Film fungerer bedre en vhs.. surfing ok til generell surfing .. men ikke no dyptgående hvor man behøver å lese for mye .. for det kan bli anstrengende til tider.

spill fungerer som regel meget bra.. spesielt spill som unreal T, CS osv.. strategispill er litt svett..

foresten.. det finnes tv'er med egen kabel av type pc skjerm.. som vistnok skal gi et mye skarpere bilde.

Lenke til kommentar

du kan kjøre fra 640 i win2k og fra 800 i xp,

og høyere.. men det spiller ingen rolle hvis du ikke setter instillinger for fonter, og størelser på ting slik at de blir lesbare på tv'n. både 2k og xp kan tunes til det ugjenkjennelige .. så man må forske seg frem til det som passer best for sine behov

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...