JediMindTriks Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 hva slags hovedkort har du? i BIOS, ligger det vanligvis under advanced settings eller lignende. der skan du sikkert finne manual speeds, også sette muliplieren til 11 (den går bare til 11) så det er den høyeste settingen. hadde samme problem med mitt system Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Han bruker MSI K8N (eller A8N, husker ikke) Neo4. Det eneste som har noe med 11x og de tallene å gjøre er CPU Ratio, og den er satt på fullt. Det vil si 11x. Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Litt OT, men min C&Q virker ikke tror jeg. Når jeg slår den på skjer det ingenting, spenninga er fortsatt 1.4 og cpu'en er fortsatt 2.2 Har asus A8N5X og AMD 64 3500+ Noen som vet hva som er feil? er min første 64 bit så er litt nytt for meg Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Vel ifølge den lærdom jeg har fått om C&Q, så må du sette om på strømoppsettet ditt. Vanligvis for en stasjonær pc, står denne på Hjemme\kontorpult. Gå inn på strøminstillinger, strømoppsett og gjør det om til bærbar. Klikk bruk og det skal nå funke... Hvis ikke så må du huske på å ha satt på C&Q i bios. Når alt det er gjort, skal det funke. (tror jeg) Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) hehe. takk nå tok CPU kjøleren min kveld, men skal se om jeg får ordna det i mårra. Har satt på C&Q i bios hvertfall. Men takk for hjelpen. edit: hehe, nå har jeg fått samme problemet som trådstarter hjelp? Endret 20. april 2006 av tommmy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå