QBab Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Sitter på eXotic Lan for øyeblikket, og eg vil gjerne dele opplevelsen med venner og kjente via web cam. Men så er det sånn at admins har lukket en del porter på routerne. Så eg spurte om de kunne åpne porten som MSn bruker til Cam. Han svarte som så at han viste ikke hvilke porter det var og at han ikke tid og gå rundt på alles pcer og finne ut hvilke porter cammene deres bruker. Men vist eg fant det ut selv så skulle han hjelpe meg. Så hvordan finner man ut hvilke porter web cammet mitt bruker? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Fant dette på en annen side til MSN 6.2 hvertfall, sikkert de samme til MSN 7.0 og den nye beta'en. Port 6901 is for video conferencing TCP and UDP Ports 6891-6900 is for File send, 10 ports are opened (ports 6891 through 6900 inclusive) so that you can perform 10 file transfer operations at a time. If you open only one of these ports, you can only transfer one file at a time. Voice (computer to phone) 6801, 6901, 2001-2120 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå