Lord-of-the-End-Times Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Riktig Mr.Berg Faktisk Hansa Ser litt ut som en boks, som i en boks med øl f.eks., på formen. 6821376[/snapback] Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hehe, Hansa-øl burde jo jeg ha peiling på, ettersom jeg går på skole i Hansas gamle bryggerilokaler. Liker ikke øl, dog Bare å slenge ut neste bilde, tar meg ikke tid til det nå. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ok. Hvor finner vi dette mønsteret. Mer og mer aktuelt for tiden. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Fluesopp av noe slag? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jupp. Sopp var det jeg skulle fram til. Om det er flue, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Tenkte på sopp, men fekk det ikkje heilt til å stemme med «Mer og mer aktuelt for tiden.» Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Tenkte på sopp, men fekk det ikkje heilt til å stemme med «Mer og mer aktuelt for tiden.» 6826840[/snapback] Kansje fordi det er/begynner og bli mere og mere høstaktig ute, å da kommer det mere sopp Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Syns det lignet en Panterfluesopp (Amanita Pantherina) jeg. Nytt bilde: Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Det får vel ikke vært annet enn en båt? Går ut fra at det ene der er ett anker? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Uff, jeg sitter i halvsvima og med feberfantasier, så med mindre dere svarer "rosa elefanter" på det jeg evt. legger ut, får dere selv legge ut en nøtt... Værsågod neste Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Ok, da går jeg for en vansklig siden dere alltid gjetter min veldig raskt. Ingen hint så langt. Hva ser vi? Lenke til kommentar
thobaa Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (extrem) Macrobilde av en blomst? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 PS1`s oppstarts"greie"? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Flammer ute av fokus? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Nei. Ingen korrekt så langt. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Ok, da får jeg prøve på nytt: Et gjennomlysingsbilde av en fingere eller en tå? Altså det man ser hvis man legger fingrene over en kraftig lommelykt. Evt. et røntgenbilde av et ledd som er gjort om fra sorthvitt til gulrødt. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 nærbilde av en lavalampe? Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 nærbilde av en lavalampe? 6831488[/snapback] Akkurat det meg og tenkte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå