LeGranDuc Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Her er et litt større utsnitt. Mye av det samme. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Dere er veldig nære nå. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Skinnet på ein krokodille, alligator eller noko sånt? Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Skinnet på ein krokodille, alligator eller noko sånt? 6674030[/snapback] Der satt den. Det er en alligator vi hadde nærkontakt med på vår usa tur i fjor sommer. Det hvite nede i høyre hjørne er rekka på sump båten. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Nokon andre skal få lov til å fortsette, har ingen bidrag. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Ingen som kan gjette? Lenke til kommentar
gimme Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Kan d være ett gammelt kompass? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Den limegrønne greia med relativt pent designede kanter og en seøvfarget fordypning får meg til å tenke på knappene på en mpbiltelefon, men jeg kommer ikke på noen telefon med så skjærende farger og et så røfft utseende. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Kan du skaffe skarpere bilde ? Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Bildet ble dessverre ikke så veldig mye skarpere. Fikk fokusen litt feil i bildet.. Kompass og mobiltelefon er feil. Ganske så langt unna. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Bildet ble dessverre ikke så veldig mye skarpere.Fikk fokusen litt feil i bildet.. 6683195[/snapback] Har du prøvd med makro-knappen? Den med symbol av en liten blomst. Hvis ikke så prøv å ta bilde med den og ikke gå nærmere enn nærgrensa til kameraet. Sansynligvis 5cm eller noe sånt. redigert: Jeg ser du har Nikon D60 og appertur-prioritet og dermed trolig mye bedre peiling på makroinnstillingen enn jeg først trodde. Prøv heller å tving frem mindre blenderåpning (høyere f-tall) og støtt kameraet mot noe. Da kanskje det blir litt bedre skarphet. Og kanskje bruk litt lengre avstand så avstandsmåleren får med seg objektet bedre, eller fokuser på noe og flytt kameraet mot objektet. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Takk for tipsene, men bildet ble ikke akkurat tatt på den måten. Satt i bilen og tok bilder av himmelen også plutselig kjørte vi forbi denne tingen og jeg hadde 1 mikro sekund på å ta bilde, så når fokusen var på himmelen så ble den litt feil her. ^Det var vel også et lite tips på hva det kan være bilde av. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 En eller annen form for grafitti? Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Ettellerannet på en traktor eller gårdsmaskin? Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 En del av et lekeapparat eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå