Onkel Kompost Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Ja, filmfremviser. Faktisk på en kinomaskin ved navn Meo. Laget av Meopta i gamle Tsjekkoslovakia. Vi bruker den på kinoen hver dag. Vedlagt følger hele bildet. Edit: Den svarte streken er en anvisning på hvordan filmen skal trees for at man ikke skal stripe den. De kinoene som får filmen etter oss blir så himla sure Endret 8. juli 2006 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Har ikke noe liggende på denne pc'en, så første mann til arkivet får postet et nytt bilde. Edit: Meopta laget forresten glimrende TLR "Rolleiflexkopier" før i tiden. Det ble solgt mange i Norge, og bør være aktuelle for de som vil begynne med mellomformat, for de selges for relativt små summer. Endret 8. juli 2006 av PMnormal Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Da tar jeg like godt og gir en ny utfordring. Hva er DETTE? Edit: Sikkert ganske enkelt dette også. Endret 8. juli 2006 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Vær nå snill, da. Jeg har nettopp spist nattmat, og hadde for anledningen skiftet ut melken med whiskey. Synet av dette fikk nesten maten til å forlate sin kamerat whiskeyen, og ta raskeste vei til frontdøren. Hvis dette er et nærbilde av en delikat frukt, så er du ondskapsfull. Burde forstått det med det skjegget du har i avataren din. Apetitt, kom tilbake. Siden en matgruppe er foreslått, så foreslår jeg en annen: innvoller. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Honningmelon ? Fanken. Den var veldig lett den også. JA, honningmelon. Fullt bilde følger Og ja, PM-normal, jeg kan være litt ekkel av og til For håpe at det gode kameratskapet mellom whiskyen og maten overlevde trass i alt. Edit: For å være helt klar, dette er kjernen av en honningmelon. De hvite disgusting greiene er en del av frukten der. Du vinner: En tur til nærmeste matbutikk for å kjøpe deg en honningmelon Endret 9. juli 2006 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Var ikke så ekkel som jeg trodde, jeg hadde forventet fluemakk som spiste på noe Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 En nøkkelring, eller kanskje et "hundebånd" eller tilsvarende for et litt mindre dyr? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hundefløyte. Maten og whiskeyen ble venner igjen etter jeg forlot tråden. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Langt unna rett svar ennå.... Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Flaskekork til ei vinflaske? Endret 9. juli 2006 av Lord-of-the-End-Times Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Det er fortøyningslinen til en båt. Karabinkrok på enden, og flyteelement for å holde den oppe. Trenger ikke nødvendigvis brukes på båt, men iallefall på sjøen? Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Det ser egentlig mer ut som en flyter til å feste på nøkkelknippet.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Mulig det er en liten lighter med en liten karabin Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Nei.. Skal ordne til litt større bilde Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 EN liten nøkkelring med laserpeker eller pekestokk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå