PMnormal Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Kan det være toppen av en liten flaggstang? Mener fortsatt at det er å overdrive å forlange riktig modellbetegnelse for at svaret skal godkjennes. Man må være uvanlig interessert i datamaskiner hvis man skal gidde slik. Vet at min oppgave var vanskelig også, og at man må være uvanlig interessert i foto for å løse den. Dette er jo et fotoforum, så jeg regnet med at de som deltar er uvanlig interessert i foto her. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Det er ikke toppen av en flaggstang nei. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Du har funnet fasongen. Gjenstanden er dypere enn det som vises på bildet. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Nei. Litt større, og opp ned. Lenke til kommentar
krikol Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Undersida av ein eller annan type sprayboks?? eller ein sprittysj Endret 8. juli 2006 av krikol Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Undersida av ein eller annan type sprayboks?? 6455860[/snapback] Det er helt korrekt. Lenke til kommentar
krikol Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Har ikkje noke bilde, så det er første mann til mølla Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hehe. Helt riktig. Det var hodetelefoner. Kansje litt lett :!: Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Noe barbermaskinrelaterte greier? Om dette er riktig gjettet så kan dere glede dere, jeg har en liten utfordring på lager... Edit: Dæven. Var for sent ute. Da kan jeg legge opp noe dere kan få gjette på. Edit2: Jeg tar meg friheten til å poste jeg, så kan jeg ta det vekk om det jeg ikke burde tatt meg den friheten. Er kanskje egentlig ikke så vanskelig å finne ut hva det er generelt sett, men kanskje hvilken sort det er. Det er et STOOOORT hint fanget i bildet. Endret 8. juli 2006 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Ah...det må være en bombe... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Ah...det må være en bombe... Hehe, antar at det var ment som en spøk, men for sikkerhets skyld. Ikke en bombe nei... Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Er det litt av en eldre film framviser? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Kan det være noe fra en industriell fremkallermaskin? Det ser ut som en eller annen form for filmtransport. Innmaten i en gammel filmfremviser, kanskje? Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Baksiden av låsen på en safe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå