Tee-Zee Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Sikkert veldig lett. De som har vet hva det er, esr det med en gang. Dårlig bilde, ja. Men det er vanskelig å ta gode bilder, med kitobjektiv i mørke messehaller.. 50mm f1.4 på vei! Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Det ser ut som et signalhorn, kanskje på en politibåt? Lenke til kommentar
JimL Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Dump-/avlastningsventil fra en bil med tvangsmating (turbo/kompressor). Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 JimL har rett. Det er en åpen dumpventil. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 neste bilde: fiksa og redigerte skjølv, men det er fortsatt utsnitt av noe.... håper det ikkje blir for lett, for nokon? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Det er en pcmåler? eller hva det heter som du måler tempraturer o.l.? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Cooler Master Musketeer. Edit: Har ikke bilde, førstemann til mølla hvis det er riktig. Endret 5. juli 2006 av Rikky Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Ingen har sagt hva det egentlig heter, det er en viftestyring med andre funksjoner og, Tror jeg. Endret 5. juli 2006 av Litejk Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 ja.. men ka er navnet på kabinettet? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Det er bare hvis du er expert innen tema du vet hva den heter, for resten av omverden så blir kansje oppgaven litt vanskelig... Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Da tipper jeg at det er ett sunbeam-kabinett Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Da tipper jeg Aspire X-Cruiser. Jeg har fortsatt ikke bilde. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Denne er det vel! Aspire X-Cruiser Edit: har ikke bilder nå så kom igjen nestemann..... Endret 6. juli 2006 av BMP Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Blir det ikke litt flisespikking når man er nødt til å gjette hvilket merke det er. Da må man være ualminnelig opptatt av pc-hardware for å kunne løse oppgaven. Jeg vet at min oppgave ikke var spesielt lett heller, men jeg gav derfor litt slingringsmonn. Vet ikke jeg, men jeg tror ikke jeg er den eneste som gir opp når man forlanger at man skal vite hvilket merke det er. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Da tipper jeg Aspire X-Cruiser. Jeg har fortsatt ikke bilde. 6443662[/snapback] Aspire X-cruiser er rett Lenke til kommentar
BMP Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Blir det ikke litt flisespikking når man er nødt til å gjette hvilket merke det er. 6444461[/snapback] Joda, i utganspunktet er jeg enig men på mange bilder så vet folk hva som er fotografert og man får gjerne flere innlegg / brukere av hver konkuranse. Men det blir nesten som at hvis man ikke gjetter hvilke bro det er tatt bilde av så får man ikke riktg svar så jeg er helt enig med deg her! Jeg brukte forresten en halvtime på å pløye gjennem microplex og komplett før jeg fant ut hvilket kabinett det var, hadde ikke peil i utgangspunket. Lenke til kommentar
krikol Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Kan ikkje noken legga inn eit bilde, sånn at me kan fortsetta med konkurransen?? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Ok, slenger ut et bilde her. Kanskje ikke det beste bildet, men vi må jo holde hjulene i gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå