StupidNick Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 punktert dekk med felg på asfalt? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg tror det enten er noe industrigreier, som jeg ikke har noen peiling på overhodet. Ellers er det hjulet på en T-bane / trikk / tog tror jeg. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 punktert dekk med felg på asfalt? 6220838[/snapback] Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 vet ikke om den er lett eller ikke Lenke til kommentar
Rasks Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Er ikke det den statuen av jesus på et eller annet fjell i Rio de Janeiro?? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg skulle akkurat til å si det samme Lenke til kommentar
longbow Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Det er nok ikke jesus statuen på sukkertoppen i brasil nei... Jesus på Sukkertoppen men jeg har ikke peiling på hva som er fotografert her nei.... Endret 1. juni 2006 av longbow Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Det er nok ikke jesus statuen på sukkertoppen i brasil nei... Jesus på Sukkertoppen men jeg har ikke peiling på hva som er fotografert her nei.... 6222849[/snapback] Men det bildet du viser til er da ikke fra Rio? Det ser mer ut som det er fra Lofoten... Se heller på dette bildet, som er tatt av Übernabben. Det er nok fasiten (og ser ut til å være fra Rio). Endret 1. juni 2006 av anderfo Lenke til kommentar
longbow Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Vet jeg la inn en feil link til bildet, men hadde det ikke mer enn 30 sek eller noe... Men trykker jeg på linken nå, så kommer det rektige siden med bildet opp... Har hvertfall funnet ut hva som er tatt bilde av nå, men ikke hvor og helt hva enda? - for det bildet kan da umulig være fra rio... er jo bare å ta en tur på google og søke opp sukkertoppen eller noe slikt, og en får jo en haug med treff på jesus statuen da...og det ser ikke likt ut.... ÜberNabben: kan vi få et svar her? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 stemmer at det er en statue av jesus, som står på Madeira, ikke rio rasks var først ute Lenke til kommentar
Rasks Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 stemmer at det er en statue av jesus, som står på Madeira, ikke rio rasks var først ute 6223188[/snapback] sender stafettpinnen videre til de som vil, orker ikke lete etter et bildet nå Lenke til kommentar
perben Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 stemmer at det er en statue av jesus, som står på Madeira, ikke rio rasks var først ute 6223188[/snapback] sender stafettpinnen videre til de som vil, orker ikke lete etter et bildet nå 6223986[/snapback] Da prøver jeg meg. Kanskje for lett denne også? Lenke til kommentar
erlend-mb Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Kan det være en benk kanskje? Lenke til kommentar
perben Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Kan det være en benk kanskje? 6224440[/snapback] Nei er ikke noen benk. (Som ett hint kan jeg vel si at det er en mindre del av noe en faktisk kan sitte i.) Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Kurvstol? fjortentegn edit: Jeg er like forvirret som en fjert i en kurvstol. Endret 1. juni 2006 av Wildbill Lenke til kommentar
erlend-mb Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Ei vedkurv da?............. Lenke til kommentar
perben Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Nei, ingen er i nærheten. Skal legge ut en større del (hele bildet dette, har en annen versjon som viser hva det faktisk er) . Er vel for vanskelig som den er. Endret 1. juni 2006 av perben Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Et fartøy? Tog? Båt? Skibladner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå