anderfo Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Spent på om noen har peiling på denne... Bildet kunne vært bedre, men jeg jobbet lenge for å gjøre det så dårlig. Vi får se om det hjalp eller om det ble for lett. Endret 29. mai 2006 av anderfo Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) En sædcelle i et mikroskop? (hodet nederst, halen oppover) Hvis jeg er på bærtur så er det ikke rart. Utsnittet sier ekstremt lite. (fint om du kunne økt det litt) Endret 29. mai 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hmm det var ikke lett å sei nei. Prøvde å forstørre det i photoshop, meeen skal jeg tippe så tror jeg du har tatt bilde av en tv med filmen "the ring" kjørende i bakgrunnen Lenke til kommentar
Sarge Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Frøbærer på en eller annen blomst? Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Dere imponerer ikke i dag... Her kommer et ENDA større utsnitt. Hehe. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Et seil.? utrolig dårlig bilde da, å når du sier du har herpet det så er det ikke så rart om det ikke ligner på det det er i virkeligheten....... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Aha.. Jeg trodde den røde tråden bare var rusk på bildet. Kan det være en V for "Volvo Ocean Race" eller noe sånt? (Jeg klarte ikke å finne noen bilder som ligner.) Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Dere begynner å nærme dere. Hva slags seil/seilbåt er det snakk om? Bildet er ikke så voldsomt herpa, årsaken til at det ble vanskelig er nok at dere ser "baksiden" av seilet Lenke til kommentar
Opus Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Tror det er en knøttliten plastbåt på få fot, event. et seilbrett. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Dere begynner å nærme dere. Hva slags seil/seilbåt er det snakk om?Bildet er ikke så voldsomt herpa, årsaken til at det ble vanskelig er nok at dere ser "baksiden" av seilet 6203417[/snapback] optimist jolle ? Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 I helllllve*e. Trodde du noen skulle klare dette utifra den første miniatyr-bildet du la ut, Anders? :!: :!: :!: Lenke til kommentar
BMP Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 "jeg sa jeg har peiling på seiling, i pessimistjolle var jeg propell......." Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) I helllllve*e. Trodde du noen skulle klare dette utifra den første miniatyr-bildet du la ut, Anders? :!: :!: :!: Hehe. Jeg som trodde dere hadde peiling... Her kommer "fasiten", det er en Europa-jolle og det er jeg som seiler. Bildet er vel ca 3 år gammelt. Litt usikker på hvem som skal kåres som vinner, kanskje vi skal si Scorpioen84 siden han nevnte seil og ingen klarte å finne båttypen uansett? Endret 29. mai 2006 av anderfo Lenke til kommentar
Tore Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) huffda, må jeg finne på bilde igjen... såh..... Endret 30. mai 2006 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå