Gå til innhold

Gjettekonkurranse: Hva er fotografert?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sarge var før meg så han får poste. evt. andre om han ikke kommer med noe bilde.

 

Jeg har ikke noe godt bilde å vise frem. (har brukt opp alle gode i en lignende gjettetråd og ikke tatt noen nye i det siste)

 

Ellers, grunnen til at jeg gjettet på Maarud salt og pepper er at jeg så at flaket var rifla også tror jeg den er den mest solgte typen rifla potetgull. ;) (Men at det var 350g-versjonen var litt vanskelig å se :p )

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Åh, den så jeg ikke. Rett på side 15, og første innlegg. anderfo har lagt ut noe jeg ikke har peiling på nå... Noen andre? (som vet hva det kan være, ikke nytt bilde).

 

Kan ikke være en bremsekloss eller noe?

 

Edit: Eventuelt noe som får myggen vekk (spiral eller noe i den dur)?

Endret av Knutgrus
Lenke til kommentar
Åh, den så jeg ikke. Rett på side 15, og første innlegg. anderfo har lagt ut noe jeg ikke har peiling på nå... Noen andre? (som vet hva det kan være, ikke nytt bilde).

 

Kan ikke være en bremsekloss eller noe?

 

Edit: Eventuelt noe som får myggen vekk (spiral eller noe i den dur)?

6174250[/snapback]

Foreloepig langt unna. Dette er et lite utsnitt (mellom 5 og 50cm hoeyt, for aa ikke roepe for mye) av noe ganske stort (mellom 1 og 3m hoeyt, for aa ikke roepe for mye)..

Lenke til kommentar
Kan det være en maskot for et elelr annet. Siden du er i Italia for tiden så kansje det er noe med Giroen elelr OL i Torino?

6177167[/snapback]

Der er du veldig inne på det. Bildet er fra februar, så da vet du vel hva det er snakk om!

BMP er nestemann ut.

post-16352-1148581825_thumb.jpg

Endret av anderfo
Lenke til kommentar

hmmmmm................har ikke noe for øyeblikket, jeg bruker windows vet du og da har man jo slike fine crasher innimellom. :p Alle bildene jeg har redigert etc. ligger på en slik disk på 250GB... Men jeg har et program som lar meg gjenskape de så det er ikke så stort problem, heller det å få tak i en ny disk å legge det over på....... når kona vil bruke alle pengen på ferie. :thumbup:

Så da er det bare å sende ballen til noen som har.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...