cholas1 Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Her var en del bra innspill, takk Tenker forøvrig å erstatte en boxed-vifte til en gammel duron 750 mhz (socket A), som har begynt å bråke en del i det siste. Kanskje bare sette på passiv kjøleinnretning, og øke lufttilstrømningen med en del av de foreslåtte oppsett? Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Her var en del bra innspill, takk Tenker forøvrig å erstatte en boxed-vifte til en gammel duron 750 mhz (socket A), som har begynt å bråke en del i det siste. Kanskje bare sette på passiv kjøleinnretning, og øke lufttilstrømningen med en del av de foreslåtte oppsett? 6086001[/snapback] Det burde gå helt supert med passiv kjøling for en 750mhz prosessor som duron. Jeg har faktisk kjølt passivt på min amd3500 også og det går fint det og. Bra du fant noe interessant Lenke til kommentar
cholas1 Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Hmm, noen som har en link til en kjøleribbe som passer Socket A? FInner ingen i prisguiden... Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Socket A er jo på god vei ut av alle slags prislister da. Du må nok bla i nettbutikker og se deg rundt. Tror jeg har en cpu kjøler for socket a som er ok, vet jeg knapt brukte den iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå