Gå til innhold

TES: Bra nok for Oblivion?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei! Jeg har 16 000 å bruke på en ny pc. Har ikke så mye peiling, men lurer på om denne pc'n:http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10141  er bra nok til å kunne ha Elder Scrolls Oblivion på høyeste grafikk innstillinger og andre nye krevende spill i framtiden? Hva mener dere?

5914760[/snapback]

 

Du mente nok godt å sette ut linken og late som om du ikke har peilig, spørre om dette er en bra PC. Det styr tydelig i omtalen av PC'n at den er bra. Du vet det selv også. Jeg forstår din intensjon med innlegget, men jeg er nok ganske alene om å forstå intensjonen. Den bunner i andre årsaken enn hva PC spørsmålet angår. Uansett; å svare på dette er irrelevant, det er ikke hva du egentlig søker. Og GOD PÅSKE!

Endret av Intermediary
Lenke til kommentar
Hei! Jeg har 16 000 å bruke på en ny pc. Har ikke så mye peiling, men lurer på om denne pc'n:http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10141  er bra nok til å kunne ha Elder Scrolls Oblivion på høyeste grafikk innstillinger og andre nye krevende spill i framtiden? Hva mener dere?

5914760[/snapback]

Den vil nok holde til OB på høyeste grafikk og vel så det. Tror nok den skal holde noen år framover også til nye spill :) .

Lenke til kommentar

16 tusen til ny maskin!

og du lurer på om det holder?

er du gal mann?

holder jo som sagt til nye spill i mange ar fremover.

 

selv skal jeg bruke 10 tusen på min nye neste år.

og jeg har fått høre at da kan jeg kjøpe en kraftig pc + 17" flatskjerm.

 

For og være ærlig så burde den funke fint.

Lenke til kommentar

Uhm. Jeg skryter vel heller lite, spesiellt når jeg sier her at jeg eier ikke kunnskap om pc. Pengene er noe jeg har spart over lengre tid. Og jeg vet faktisk ingenting om PC. Eneste jeg vet er at jeg elsker Oblivion som jeg har prøvd andre steder. Så ro litt ned, med å finne min opprinnelig intensjon osv. Please. :p

Lenke til kommentar
Uhm. Jeg skryter vel heller lite, spesiellt når jeg sier her at jeg eier ikke kunnskap om pc. Pengene er noe jeg har spart over lengre tid. Og jeg vet faktisk ingenting om PC. Eneste jeg vet er at jeg elsker Oblivion som jeg har prøvd andre steder. Så ro litt ned, med å finne min opprinnelig intensjon osv. Please. :p

5949274[/snapback]

 

Jeg gjorde noen konfigurasjoner på den PCen og merer at det ble ett bedere oppsett for den lille 50 lapper ekstra det kom på.

 

legger ut her slik at du kan se. ver obs på at ditt og mitt oppsett er uten skjerm hvis du skal ha det i tillegg.

 

AMD Athlon 64 X2 3800+ 2.0GHz Socket 939

Samsung SpinPoint P120S 250GB SATA2

Asus A8N-SLI Premium, nForce4 SLI,Socket

Sapphire Radeon X1900XTX 512MB GDDR3,

Cooler Master Wave Master Kabinett Sort

Corsair TWINX2048-3200C2 DDR-DIMM 2048MB

MS Royalty Microsoft XP Pro

Coa Label Microsoft Win XP Pro SP2 Norsk

MS XP Pro SP2 Norsk

Manualer MS Win XP Pro Norsk SP2

Support 3 år - Komplett sin egen support

Logitech OEM Optical Wheel Mouse Black

NorthQ 4775-500S, ATX 500W Silent, 140mm

Creative SB X-Fi XtremeMusic

Strømkabel PC m/Jord 2m

Nero Express 6.0 Norsk/Engelsk

CyberLink DVD Solution 3.0, 6Channel,OEM

MS Works Suite 2006 Norsk CD + Coa

MS Royalty Works Suite 2006 bundle

Norman IC,1 år lisens, Virus Control,

Musmatte Blå 4/6mm

Støtsikker PC-eske

SoftThinks Installasjons og recovery

Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB Sort

Sony DVD-brenner DWQ120AB2 IDE OEM Black

Logitech OEM DeLuxe Keyboard Sort

Garanti 3 år - Sende inn

 

Er mange unødvendige programmer du sikkert kan fjerne.. da sparer du kansje en tusenlapp eller to.. spesielt hvis du har XP fra før.

Lenke til kommentar

Dere som påstår at det beste i dag vil holde i flere år framover har ikke peiling, min data nr 2, som ble kjøpt til jul for tre år siden (eller var det fire?), er temmelig ubrukelig til nye spill i dag, selv om den var det beste av det beste når den ble kjøpt (9700pro, 2700+, 1.5gb ram). Det beste i dag er kun middelmådig om et år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...