billywillie Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Hvet ikke om dette er rett forum men jeg har også postet dette under windows uten at noen har kunnet hjelpe. Problemet er følgende: Har et gammelt texas Instruments OHCI kompatibel IEEE 1394-vertskontroller Fikk ikke kontakt med dette kortet lenger og kjøpte et nytt NEC pci IEEE 1394 adapter. Problemet er at hvis jeg fjerner driveren til det gamle texas kortet via enhetsbehandling så legger denne seg atomatisk inn så fort jeg starter på nytt. Har prøvd å fjerne begge kortene fysisk fra maskinen men ved neste oppstart legger driveren til texas kortet seg inn på nytt Kjører winxp . Lenke til kommentar
ArnoldH Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Kanke forstå at dette er riktig forum, men i alle fall. Last ned eller finn fram riktig driver. Åpne Enhetsbehandling, og finn fram til firewirekortet. Høyreklikk og velg Egenskaper. Herfra kan du installere driver på nytt ved å velge Oppdater driver, og på den måten få lastet inn driveren som hører til det nye firewirekortet. Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Ja men det er ikke så enkelt. Windows finner ikke det nye kortet så lenge den gamle driveren ligger der. Men uansett så har det halveis løst seg ved å deaktvire det gamle kortet. Windows fant da da det nye og la inn driveren til det og det funker. Men hadde jo vært greit å kunne få fjernet de gamle driverne fra enhetsbehandling også. Kortet er jo fysisk fjernet fra maskinen. Iallfall takk for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå