ladybug Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Lenge siden forrige gang jeg tenkte på Hufsa. Henne var jeg redd... Husker at jeg pleide å gjemme meg under sofaen når hun dukket opp. For ikke å glemme de skrekkelige hattifnattene, jeg var minst like redd for dem Lenke til kommentar
AMD-SUPER-64 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 tror jeg har en orginal mummi video et sted! hufsa eier deg! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Gud bedre, den siste halvtimen har jeg ligget og knuget balltreet mitt i frykt for noe jeg var helt overbevist om var Hufsa utenfor vinduet mitt. Ikke sikker på hva det var, men det ble plutselig kaldt og det kom sånn Hufsa-aktig lyd som når hu snakker eller hva søren og jeg har ikke vært så redd på alt for lenge... Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) En klassisk nær Hufsa-opplevelse. Endret 21. januar 2008 av Emomilol Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 En klassisk nær Hufsa-opplevelse. Hahaha Var redd for hufsa jeg også ja,men tror aldri jeg var redd for hu utenom akkurat når jeg så henne i mummi. Takk og pris for det.. Men hvem vet, det er vel aldri for sent. Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Haha, husker jeg var skikkelig redd Hufsa jeg også. Hattifnattene var også veldig skumle der de kom kom på vannet i sine mange båter. Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 ahh..Hufsa og Hattifnattene = nostalgi! burde flere av dagens serier for barn være mer skumle? De fleste virker litt tamme. Ikke at jeg ser på barneserier akkurat men... xP Lenke til kommentar
Assbear Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) http://youtube.com/watch?v=UJFi7RdiX58 den siste er litt meir useriøs men,men Endret 7. april 2008 av assbear Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jaja, sånn kan det jo også gå. Lenke til kommentar
Kihysu Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Har nå aldri likt den rare jazz/tuba/trompet musikken som man hører når Hufsa kommer! Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Er sjel over den!, skummel musikk!. mye skummel musikk på mummi. Men er flott:D Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Husker godt hufsa selv. Spesielt den scenen der Sniff går ut midt på natten og hufsa står rett utenfor døren. FY FAEN! En av de skumleste scenene jeg noen gang har sett på film. Og jeg har sett noen skrekkfilmer i tillegg, men de kan bare gå å legge seg. Lenke til kommentar
Nüü Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hufsa liker jazz, men det gjør henne ikke til en fredfull person! Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Husker godt hufsa selv. Spesielt den scenen der Sniff går ut midt på natten og hufsa står rett utenfor døren. FY FAEN! En av de skumleste scenene jeg noen gang har sett på film. Og jeg har sett noen skrekkfilmer i tillegg, men de kan bare gå å legge seg. Ja, sant. Heftig skumle saker. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Er det noen som har sett den dubba mummi filmen som lå på youtube før. Der de brukte Die Motherfucker Die som intro. Og mummi sa til hufsa hele tiden: "gå vekk med deg din feite ku, inn i skogen" HAH. Men husker ikke hva den heter? /: Sett den? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Grrrrr -_-!!! Ingen gjør nær av hufsa og mummi! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Nei men seriøst. Den var så hælvettes morsom^-^ ELSKERRRR DEN. Etter at jeg så den var ikke hufsa så skummel lengre heller Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Håhå *Dra med inn på et mørkt kott mohahahaha Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Skalv og fikk gåsehud på ryggen når hufsa kom. Skummelt! Sniff sniff Q.Q Lenke til kommentar
mathos Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Snakket om Hufsa på telefon i natt, faktisk! Måtte alltid gjemme meg bak sofaen når hufsa kom Men stakkaren var jo bare ensom! *dårlig samvittighet* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå