Meflee Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg fant lyden av hufsa! (lyden, ikke musikken) Hufsa.. Grøsse.. 8119650[/snapback] Den lyden der fikk nakkehårene til å reise seg... 8121658[/snapback] Nå får ikke jeg sove i natt Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ordentlig skummel var Hufsa, er like redd den dag idag :| Viste dere forøvrig at Mummitrollet var en voksen tegneserie i Finland laget med vold og sex og greier :S 8180698[/snapback] Det er bare tull, Mummitrollet er en barneserie, akkurat som utallig mange andre barnefortellinger skrevet av Tove Jansson. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ordentlig skummel var Hufsa, er like redd den dag idag :| Viste dere forøvrig at Mummitrollet var en voksen tegneserie i Finland laget med vold og sex og greier :S 8180698[/snapback] Det er bare tull, Mummitrollet er en barneserie, akkurat som utallig mange andre barnefortellinger skrevet av Tove Jansson. 8185440[/snapback] Thats Right Lenke til kommentar
iMono Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hufsa er skummel ja.. :S Har aldri vært så redd for en tegneseriefigur i hele mitt liv. Lenke til kommentar
Lord_Revan Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Vi så den episoden med isdronningen i barnehagen, det er klistret fast i hjernen min for alltid nå; Isdronningen som synger den jævlig skumle sangen mens det blir helt tåkete... *grøss* Noen der ute er vel nødt til å ha et bilde av Isdronningen, hm? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Husker dere de episodene med oversvømmelsen og det teateret? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Syns det var de tristeste episodene jeg. Skummelt med det teateret da. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) I går satt jeg altså å så på 2 Mummitrolletfilmer datert 1991 sammen med en kamerat og en pizza. Hufsa er dritskummel, husker jeg hadde mareritt om a når jeg var liten. Mummitrollet må være det beste barneprogrammet som er lagd noen gang, husker spenninga når jeg satt i soffaen og Hufsa kom med den syke musikken og alt det der. Huska episodene utenatt mange år etterpå. Hattifnattene er jævlige. Og episoden når mummihuset grodde igjen var jævlig. Noen som har et bilde av Vinterdamen? Endret 9. september 2007 av Startfanet Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) hufsa ja *grøss* good times, good times.. edit: startfan fant ikke noe bilde men her er et klipp fra youtube Vinterdamen! Endret 17. september 2007 av carlgutt Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Har i ettertid fått høre av foreldrene mine at jeg var rimelig redd hver gang hufsa kom. "Off off, nå komme huffå" hadde jeg bare sagt, og gjemt meg bak stolen Synes enda den er skummel da. Eller er det ikke en jente? Mener å huske hun ble forelsket i mumitrollet. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Goddamn... Hufsa burde få sin egen skrekkfilm. Lenke til kommentar
Nasse-noff Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) TomJ: Støttes! Men serr.. Hufsa er skummel! Jeg husker jeg skrudde av tven når hufsa kom på skjermen da jeg så på mummi som liten.. xD Ble skikkelig skremt av hu.. xD Jeg fant lyden av hufsa! (lyden, ikke musikken) Hufsa.. Grøsse.. 8119650[/snapback] OMG!! Nå ble jeg skremt her.. O.o Hvordan kan man ha så skummel lyd til en barneseriefigur.. Endret 19. september 2007 av Nasse-noff Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hufsa og vinterdamen i en og samme video! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hufsa Med gufs og hyl jeg visner marken Ett uggent gys skiller ved og barken Ser tilbake på frost og tåke Natt som dag I evig våke Gold kulde river Mot lys jeg driver Men alle glør dør der Der hvor jeg hviler min bør Alltid alene Der finnes ingen som kan vandre med meg Evig vinter er hva jeg er Du er redd når jeg er nær Sjelen søker evig varme Alt den får en ensom harme Markens grøde for all tid øde Der jeg setter mitt spor Min sorg et større enn ord -- Jeg begynte også å gråte før da jeg så hufsa. Jeg tror ikke hufsa er slem, jeg tror hun blir misforstått.. Der hu er blir det kaldt og ekkelt, så ingen vil være med hu, derfor søker hu lys, varme og mennesker.. Lenke til kommentar
Timur_Lane Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hufsa var ikke koselig nei, husker a godt fra barne-tv(holdte på å pisse på meg hver gang a kom) Forresten her er bildet: Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg er fortsatt dritredd jeg... Måtte hyperventilere når jeg så de 2 bildene på fremsiden.. Skjelver i ryggraden jeg nå. Forbaskede barndom.. Men hvem avr isdronningen? post et bilde med store røde bokstaver over å jeg ikke drar siden rett ned og det skremmer vettet av meg slik som jeg gjorde ed hufsa for 2 minutter siden.. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Haha, ser for meg en Mummi skrekkfilm! Den sku jeg likt å sett! Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Egentlig glad den ikke finns jeg. Uff :/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Så herlig, men samtidig skremmende! Fikk Jul i Mummidalen på DVD fra Bokklubben forleden dag, og første episode inneholdt Hufsa og Vinterdamen-episoden. Så vakker, vakker sang, men så skummel damen er :O Heksa er i og for seg skummel nok hun også, men Hufsa og Vinterdamen er skumlest! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå