Lima9 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Da jeg var lita, begynte jeg nesten å gråte hver gang Hufsa kom.. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Liker dere avataren min? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Hufsa er og blir skummel! gikk kaldt ned over ryggen på meg da jeg var liten og satt klistret til tvsjermen for å se på Mummitrollet. Hufsa er digg! Selv har jeg hatt problemer med å finne bilder av hufsa, og visste ikke hun/den hadde et engelsk navn. Endret 10. februar 2007 av Dusken Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Noen som vet link eller et eller annet på denne episoden hvor hufs og isdroningen er med? off skumle de 2 Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Liker dere avataren min? 7911296[/snapback] Nei Huff. Så faktisk på mumitrollet her om dagen. Fint med gammle mumifilmer Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Noen som vet link eller et eller annet på denne episoden hvor hufs og isdroningen er med?off skumle de 2 8072213[/snapback] husker fremdeles den litt triste melodien som var når isdronningen kom... Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 8072213[/snapback] husker fremdeles den litt triste melodien som var når isdronningen kom... 8072683[/snapback] også når hun sang Lenke til kommentar
DNA Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Denne tråden gir meg gamle mareritt! 8072213[/snapback] husker fremdeles den litt triste melodien som var når isdronningen kom... 8072683[/snapback] også når hun sang 8074397[/snapback] Sangen huns var jævelig, dårlige minner Jeg har videoen! Kan sikkert fixe en scene hvor vi får se mer av hufsa også. Og jeg har filmet fra min egen film, med mitt eget kamera. 5920434[/snapback] OMG Var ivertfal ikke sangen hennes da! Endret 4. mars 2007 av DNA Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Noen som har en teori om hufsa? hvorfor hu/han oppfører seg så spesielt. hufsa kommer innimellom bort til mummitrollene for så å bare kikke og gå igjen. Jeg har alltid lurt på hvorfor. og den kulda, huff Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Noen som har en teori om hufsa? hvorfor hu/han oppfører seg så spesielt. hufsa kommer innimellom bort til mummitrollene for så å bare kikke og gå igjen. Jeg har alltid lurt på hvorfor. og den kulda, huff 8078744[/snapback] Hufsa er ensom og vil gjerne få noen venner, sikker derfor hun bare kommer og går. var så skummelt å se når hufsa kom ut skogen, først kom den skumle musikken, så kunne man se augene og munnen hennes, og sakte men sikkert kunne man se formen til hufsa Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Jeg har videoen! Kan sikkert fixe en scene hvor vi får se mer av hufsa også. Og jeg har filmet fra min egen film, med mitt eget kamera. 5920434[/snapback] Å fy faen. Skummelt. ._. Men trådstarter ville ha bilder. Her er ett jeg fant på deviantArt. Redigert: Bildet strakk forumet så jeg gjorde det om til en link. Endret 5. mars 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg har videoen! Kan sikkert fixe en scene hvor vi får se mer av hufsa også. Og jeg har filmet fra min egen film, med mitt eget kamera. 5920434[/snapback] Å fy faen. Skummelt. ._. Men trådstarter ville ha bilder. Her er ett jeg fant på deviantArt. Redigert: Bildet strakk forumet så jeg gjorde det om til en link. 8083104[/snapback] fakk det va nesten skumelt Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 MEN, er det noen som har den hufsa-musikken? Husker jeg rett hvis det er sånn skummel, rask, spennings-aktig musikk? Husker ikke helt hvordan den var.. men er den ca. sånn? Lenke til kommentar
Kasadu Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Arcturus har en sang om Hufsa Lenke til kommentar
SilentAngel Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Nja...feks dette: 5914762[/snapback] uuh... hufsa er virkelig skummel... begynte alltid å grine når jeg var liten og hufsa kom inn i bildet.. en gang satt jeg i stua og så på mummitrollet... så kom hufsa, og jeg: Mammaaaa! -ja? -hvor er du?! -på badet! -hææ? -på badet! -hæææ? -PÅ BADETTT! -åja.. *løpe ned* hufsa var i mummitrollet! *grine* 1 Lenke til kommentar
SilentAngel Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hufsa var skummel, ja. Men uten henne hadde mummidalen blitt alt for stille Men mens vi er inne på temaet, noen som vet hva Hattifnatt er på engelsk? (hvis det finnes) Prøver å google bilder av hattifnatter, men det er sinnsykt dårlig resultat.. 6961392[/snapback] Du finner den engelske artikkelen om hattifnattene her =) står sinnsykt mye om mummitrollet i den engelske versjonen av wikipedia... for dem som lurer... mummitrollet på engelsk er the moomintroll.. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Syntes alltid så synd på Hufsa jeg, selvom hun var skummel. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Huffsa var skummel =( Noen som vet hvor man kan få tak i musikken? Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg fant lyden av hufsa! (lyden, ikke musikken) Hufsa.. Grøsse.. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Ja, Hufsa er skummel som faen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå