fxwz Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Scary. Er det den virkelige hufsa? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Noen burde knuse kneskålene til den personen som bestemmte at Hufsa skulle være barne-TV. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hufsa ja, husker godt den figuren! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg har videoen! Kan sikkert fixe en scene hvor vi får se mer av hufsa også. Og jeg har filmet fra min egen film, med mitt eget kamera. 5920434[/snapback] TIDENES! Rett og slett tidenes! Men nå skylder jeg på deg for å ha ødelagt nattesøvnen min... Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 huff, jeg tok opp 6 timer med mumitrollet da jeg var 3-5 år, huff jeg husker den gangen, det var klokka 12,(mumitid) som sniff skulle hjem, så sto hufsa på venstreside av trappen og skremte vettet av meg!! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Fy faen, som jeg hater Hufsa. Jeg tror det sitter dypt inne ifra jeg var liten gutt og så på Mumidalen på Barne-TV. Jeg husker det ikke i det hele tatt, men jeg ble sikkert dritredd. Endret 25. april 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Husker jeg så Hufsa en gang... blei pissredd begynnte å grine og ropte til pappa at han skulle skru av tven "skru av! skru av! vræææl" Hufsa og Mummienes første møte med Hatti Fnattene må være noe av det skumleste EVER! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hufsa og dessa hattifnattan eller hva de heter er skumle. Utallige barn har hatt mareritt av Mummitrollet, men alikevell elsker alle serien Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Litt offtopic, men er det noen som har sett den episoden av Mummitrollet der Isdronningen er med? Hun var også skikkelig skummel, om enn ikke så skummel som Hufsa. Kanskje noen klarer å finne ett bilde av Isdronningen? Lenke til kommentar
Smokey2kay Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Husker selv at jeg så mye på mummitrollet først.. hattifnattene, hufsa og My syns jeg var skumlest :/ JA jeg hata my.. ekle lille dritt :!: Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hufsa var skummel, ja. Men uten henne hadde mummidalen blitt alt for stille Men mens vi er inne på temaet, noen som vet hva Hattifnatt er på engelsk? (hvis det finnes) Prøver å google bilder av hattifnatter, men det er sinnsykt dårlig resultat.. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hattifnatt er "The Hattifnatternes". Google er min venn, og se hva jeg fant: http://www.moomin.fi/moomin.htm Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hmm.. har aldri vært redd for hufsa egentlig Hatifnattene derimot.. Lenke til kommentar
knegg Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 fekk nesten traumer av hufsa før verre ein pompel og pilt.. reepareeree Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hufsa er forferdelig skummel! Btw: Yndlings-episoden min av Mummi er når Mummi-mamma har bursdag og de lager den kjempe-gedigne blomsterhagen som er et bilde av Mummi-mamma. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 http://images.google.no/images?q=M%C3%B6rk...x-a&sa=N&tab=wi ...Spooky....Ho er vel Den skumleste av de skumle... Hadde mareritt før. Vi var i en hytte (drøm) med store vinduer i en mørk dal. Plutselig ser man hufsa komme ned fra fjellet og bort og INN i hytta. Mamma og Pappa gir meg til Hufsa og ho tar meg med seg....Der slutter drømmen.. No more! Please! No more! Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hufsa er skummel. Mummitrollet burde hatt høyere aldersgrense. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 flott! Da får jeg mareritt i en vike fremover om jeg i det hele tatt får sove... Hufsa er skummel... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 ÆÆ! Hvem fanden startet denne tråden? Takk så mye for at jeg nesten garrantert ikke tør å gå hjem i natt da! Pompel og Pilt skummel meg i rævva! Hufsa som er verst! Husker også hun derre iskjerringa. Generelt synes jeg mumitrollet hadde en ganske creepy stemning hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå