Snorre Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Husker godt Hufsa ja. Syntes alltid det var like skummelt når Hufsa kom til Mummitrollet sitt hus. Nå som jeg har blitt eldre synes jeg såklart litt synd på Hufsa. Hun er jo bare ensom stakkars damen. Kan ikke være så lett å ikke kunne ha noen venner, og bare være alene hver dag! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Ekkel filmsnutt =/ Hun er stooor :O Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Jeg har videoen! Kan sikkert fixe en scene hvor vi får se mer av hufsa også. Og jeg har filmet fra min egen film, med mitt eget kamera. 5920434[/snapback] Nå får ikke jeg sove i natt Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Litt OT, men hvordan så isdronningen ut? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Jeg har videoen! Kan sikkert fixe en scene hvor vi får se mer av hufsa også. Og jeg har filmet fra min egen film, med mitt eget kamera. 5920434[/snapback] Fy faen, enda skummelt Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hufsa er skumlere enn Pompel og Pilt til sammen! Da jeg var liten hadde jeg masse mareritt om Hufsa. En gang våknet jeg midt på natta og løp ut på verandaen for å gjemme meg for Husfa. Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hufsa har alltid vært skummel. Husker at jeg begynte å fryse noe sykt hver gang jeg så henne på Tven. Må legge til at jeg hadde alt som var av Mummi på VHS, som jeg gav bort fordi jeg hadde "blitt voksen" noe jeg angrer på i ettertid. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hehe, er det ikke en episode hvor Hufsa tar veska til Mummimamma? I det hele tatt er Mummiserien ganske skummel til tider. Som når de er på Hattifnattøya. Og spøkelsesskipet. Men bøkene er faktisk verre. Der ser de skumle ut og. "Hvem kan trøste Knøttet?" turte jeg aldri å lese. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Fy fader, Hufsa er dritskummel. Alle andre skrekkfilmer kan bare gå å legge seg. Når man var sneip og så på mummi, var det godt å ta et teppe å gjemme seg under når hufsa kom... musikken... raslingen i løvene... alt ble kaldt... *grøss* Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 virker litt som "hufs" begynner å bli de "slemme" sin version av chuck norris synes jeg... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 virker litt som "hufs" begynner å bli de "slemme" sin version av chuck norris synes jeg... 5928173[/snapback] Jeg trokke hufsa tar så mange "roundhousekicks" at det gjør noe. Har Hufsa ben i det hele tatt? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Tror nok hun har ben, men de skjules sikkert av den store kappen hun har over hele seg. Virker hvertfall som om hun har en kappe over seg go å skjule sitt utsende. Slik tolker hvertfall jeg det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Kappe :| Jeg trodde hufsa bare var en stor kjøttklump som var formet som et oppned U jeg. Ikke at hu var bekledt med noe :/ Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 HUFSA! WRÆÆÆÆL!!! hehe.. Skummelt vesen det der ja.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Tror faktisk Hufas, Dodraugen og Huldra er noen av de "skapningene" som har skremt flest barn. Sikkert mange andre "skapninger" også, men disse er blandt de. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Ja, hufsa er skummel, lyden å isen som kom når hufsa kom*grøsse* Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Jeg kjenner fortsatt en kulde når jeg ser et bilde av henne =( Lenke til kommentar
Moff Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Jeg digga stinky jeg ^^ Stengte ho uskyldige jenta inni hula Pure pwnage Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hufsa er skummel, men på en eller annen måte så minner hun meg litt om bender, sånn i ansiktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå