thomasjo Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 billion 5102S, trenger noe hjelp!! jeg plugga den i veggen og alt funka. den kopla seg opp etc.. men så oppdaterte jeg firmware (gud og trist) og den vil ikke logge seg på. på billion er det både en annexA og B, jeg har prøvd begge, ser at det er B som skal brukes... hva verdier av VPI og VCI bruker NEXTGENTEL ?? jeg har jo NXTGNTL sin speedtouch 510, som funker.. men vil bruke min Billion Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Firmware som var med i min router: http://la7dfa.com/div-filer/ras.zip Lenke til kommentar
thomasjo Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 takk, skal teste den du la link til. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Er denne routeren noe tess? Stabil? Funker bra med masse NAT koblinger (f.eks torrent)? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Er denne routeren noe tess? Stabil? Funker bra med masse NAT koblinger (f.eks torrent)? 5920619[/snapback] Den er ikke så stabil på bittorrent som man kunne ønske, men holder til normal bruk. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Er denne routeren noe tess? Stabil? Funker bra med masse NAT koblinger (f.eks torrent)? 5920619[/snapback] Den er ikke så stabil på bittorrent som man kunne ønske, men holder til normal bruk. 5920904[/snapback] Den kræsjer ved bruk av bittorrent altså? Lenke til kommentar
thomasjo Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Firmware som var med i min router: http://la7dfa.com/div-filer/ras.zip 5915033[/snapback] takk. denne er faktisk nyere enn den som ligger ute hos Billion, når det er sagt sendte jeg mail til Billion support mailadressen på nett, men fikk aldri svar. Ser at Annex A er det som ligger i denne firmwaren, og det er jo rart når folk sier det er AnnexB som er i bruk i norge. Har du nxgntl og`? Jeg la inn denne firmwaren og setter den opp med både PPPoE LLC og VC men ingen vil kople seg på .. merkelig det der.. Lenke til kommentar
thomasjo Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Er denne routeren noe tess? Stabil? Funker bra med masse NAT koblinger (f.eks torrent)? 5920619[/snapback] Den er ikke så stabil på bittorrent som man kunne ønske, men holder til normal bruk. 5920904[/snapback] Den kræsjer ved bruk av bittorrent altså? 5922954[/snapback] kræsjer ikke.. jeg lastet ned med BT (bitlord) med denne. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 kræsjer ikke.. jeg lastet ned med BT (bitlord) med denne. Ok, grunnen til at jeg spør er at mange routere kræsjer ved bruk av p2p program som f.eks torrent, fordi det blir for mange koblinger. Min Zyxel 660 (fra nextgentel) gjør det, derfor er jeg på utkikk etter et alternativ. Opplever du noen gang at Billion 5102 mister koblingen (linja helt død), eller blir uresponsiv (f.eks får ikke koblet til via webgrensesnitt eller telnet)? Lenke til kommentar
thomasjo Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 kræsjer ikke.. jeg lastet ned med BT (bitlord) med denne. Ok, grunnen til at jeg spør er at mange routere kræsjer ved bruk av p2p program som f.eks torrent, fordi det blir for mange koblinger. Min Zyxel 660 (fra nextgentel) gjør det, derfor er jeg på utkikk etter et alternativ. Opplever du noen gang at Billion 5102 mister koblingen (linja helt død), eller blir uresponsiv (f.eks får ikke koblet til via webgrensesnitt eller telnet)? 5924939[/snapback] nei, men som sagt, har jeg ikke fått kopla på med denne igjen enda. Bruker Speedtouch 510 som jeg fikk fra NXGNTL, prøver å få min Billion tilbake til funksjonsdyktig tilstand. Noe den var helt til jeg skulle oppdatere firmware, nå har jeg satt tilbake til den som følgte med men jeg sliter litt enda... Lenke til kommentar
thomasjo Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 (endret) sånn, da fixa jeg Billionen min, den er tydligvis innehaver av begge Annex, og bruker B, sikkert en automatisk sak. Skal teste denne med BItLord fremmover. så skal jeg si åssen det går.. Er på med denne billion 5102S nå. Ser at denne kopler seg opp med bedre hastighet enn den Speedtouch 510 :!: Endret 15. april 2006 av thomasjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå