vinduspusser Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Hei! jeg har fått litt lyst å spille gamle spill igjen, men siden nintendoen og (første) playstation min er ødelagt går jo ikke det. jeg veit det fins tusenvis av emulatorer på nette men hvem er trygge å bruke(Fri for virus). Er egentlig mest ute etter gamle nintendo emulator med de første mario spillene, men hadde vært morsomt med nintendo 64 og playstation også. Fint hvis dere sier hvor jeg får tak i spill også! Takk! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Her har du noe hvertfall... bruker den selv og den fungerer utmerket. Endret 13. april 2006 av datating Lenke til kommentar
vinduspusser Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 takk den så bra ut men hvor får man tak i spill egentlig? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Om du har kjøpt spillene så har du vel lov å laste dem ned og spille dem ved hjelp av en emulator. Lenke til kommentar
Ehrgeiz Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Joda, men allikevel er det vel ikke helt godtatt å linke til rom-sites (de få gode som er igjen ) her på HW. Endret 13. april 2006 av Ehrgeiz Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Om du har kjøpt spillene så har du vel lov å laste dem ned og spille dem ved hjelp av en emulator. 5915216[/snapback] Nei, ikke hvis der du laster det ned fra distribuerer piratkopier. Jeg er ganske sikker på at det er et slikt forbehold i den nye åndsverkloven. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Om du har kjøpt spillene så har du vel lov å laste dem ned og spille dem ved hjelp av en emulator. 5915216[/snapback] Nei, ikke hvis der du laster det ned fra distribuerer piratkopier. Jeg er ganske sikker på at det er et slikt forbehold i den nye åndsverkloven. 5920823[/snapback] Hva mente du med den første setningen? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Hvis noen legger ut et spill ulovlig, så har du ikke lov til å laste det ned derfra selv om du allerede har betalt for spillet. Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Laster ned til politiet kommer å tar meg med håndjern Piratkopiering er kommet for å bli Endret 14. april 2006 av Jonkybonky Lenke til kommentar
vinduspusser Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 fant en annen spill emulator den var bedre det var lyd og den gikk ikke så fort, i tillegg var også alle knappene der i motsetning til TR64. Emulatoren heter Project64 for andre som lurer på det samme som meg . Men takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå