huf Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Altså, mulig dette stend i Naruto-tråden, men eg vil ikkje gå inn dit pga. mulige spoilers fra mangan. -- Nokon som veit kor ti dei er ferdige med fillers? Eg meinar på at på en episode eg såg, (rett før eg ikkje orka meir fillers) stod der noko om 23 veker til... Kor langt har vi komt no? Lenke til kommentar
huf Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Okei, eg gravde litt, og det ser ut som om ein har forhåpningar til at fra og med ep 183 vil det vere back to main story. Dvs. om 2-3 veker. Håper inderlig at det stemmer. Endret 13. april 2006 av huf Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 183 blir desverre også en filler, according to my little birds. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Gah! Ikke si at 183 også er en filler Håper du tar meget, meget feil. Håper at kakashi Gaiden begynner om noen få uker i alle fall... gleder meg så mye snart nå at jeg bare må fryses ned til serien er ferdig Edit: Filler, ikke spiler nei Endret 15. april 2006 av Tøffli Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Gah! Ikke si at 183 også er en spoiler Håper du tar meget, meget feil. Håper at kakashi Gaiden begynner om noen få uker i alle fall... gleder meg så mye snart nå at jeg bare må fryses ned til serien er ferdig 5922194[/snapback] for det første er det en filler. ikke en spoiler. etter det jeg har hørt så er det ikke mange filler episoder igjen, og at de begynner etter manga'n til sommeren Lenke til kommentar
dotGif88 Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Om du sjekker wikipedia så står det at den archen som er no varer tom 183. Håper fillerene slutter etter den, men du veit aldri. Er altid ein sjanse at dei satser på ein filler arch til Edit: Ser ut som at fillerene kommer til å vare lenger enn 183 Endret 25. april 2006 av dotGif88 Lenke til kommentar
hrrr Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Nå er det bare 2 veker = 2 episoder til fillerne er vekk for en god stund. Så mangaen begynner på igjen ganske snart skal du se Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg trodde det var 84, men nei.. hoff hvor lenge skal vi vente!? Kakashi guiden! Lenke til kommentar
dotGif88 Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Ep. 187 heter Business Starting!! Konoha House Moving Center, så fillerene kommer garantert til å vare ut mai. Ingen veit med sikkerhet korti fillerene slutter, så det er bare å vente. Men eg satser på at dei slutter i Juni. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå