Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Noe galt med PC'en min... :/

Anbefalte innlegg

Hei!

Skjedde noe merkelig med PC'en min i dag. Når jeg slår den på, kommer ikke den "pip" lyden som vanligvis kommer når jeg slår den på...og det kommer ikke noe bilde på skjermen heller (bare en "no signal" meldig). Hva kan være problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, etter jeg var kommet hjem fra et lan for noen dager siden satte jeg opp PC'en hjemme på rommet, da jeg hadde koblet den til og startet den, lagde den merkelige Tikke lyder i ca 2 min (og det kom ikke noe bilde på skjermen). Deretter restarta den av seg selv, og jeg kom til login screen i windows(tikkelyden var borte, men hørte en rar lyd, tror det var fra en av viftene), før jeg rakk og skrive inn passordet, så restarta den igjen, og jeg kom til log in screen, fikk skrevet inn passordet og den funka fint helt til jeg slo den av.

Sånn har den vært i noen dager, men i går klikka den helt, når jeg trykker på "på" knappen, kommer ikke den vanlige "pip" lyden, det står "no signal" på skjærmen, og det virker som maskinen ikke loader windows eller noe...

Har en ny PC som venter på meg hos en kamerat, men det hadde vært litt greit å få igang den gamle, fordi broren min skal få den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...