RC1 Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Jeg trenger et nytt grafikkkort for å kunne spille nye spill som har kommet på markedet. Jeg har et Voodoo3 kort [ja jeg veit at det er forhistorisk :wink:] og jeg lurte på om Gainward AGP GeForce4 MX440 128MB er et bra kort?? Jeg spiller ikke så mye og har ikke krav til overklokking men jeg begynner å bli lei av at Voodoo3 kortet mitt ikke funker til noen spill. Ett spørsmål til: funker tvout bra på Gainward kortet?? Anbefal gjerne noen andre kort [ Denne Melding var redigert av: RC1 på 2002-09-29 19:43 ] Lenke til kommentar
mandela Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 f.eks. dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl direct.x hardware-support DVI og tv-out Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Hold deg unna GF4 MX serien, til og med et GF2 TI kort yter bedre enn GF4 MX. GF4 TI4200 er faktisk ganske billig for tiden, prøv hardware.no grisguiden. Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 29. september 2002 Forfatter Del Skrevet 29. september 2002 Har allerede bestillt Gainward AGP GeForce4 Ti4200 64MB DDR fra Flexi Data. Leste testen på hardware.no og fant ut at det korte var helt greit til min bruk Lenke til kommentar
smetho Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Bestillte selv det kortet igår. Håper det var et bra valg. Holder nok til min bruk en stund. Fant ut at penger va viktigere enn skrøytefaktoren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå