AndersT2 Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Har akuratt installert XP på nytt, men hver gang jeg starter opp må jeg trykke på mitt brukernavn for å logge inn. Hvordan får jeg den til å hopper over dette? Lenke til kommentar
smh Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Kjør denne kommandoen frå Start -> Kjør: control userpasswords2 Her trur eg du finner ut av det sjølv Lenke til kommentar
berxter Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Plukk ned TweakUI fra nettet. Den har det meste av slikt. Bernt K Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 Prøvde det som SMH skrev. Men må ha gjort ett eller annet galt. Får når jeg starter PCen nå så går den automatisk inn som administrator. Så for å bruke min egen bruker så tar jeg logg av, da får jeg kun alternativet mitt, og ingen administartor, og kan bruke min bruker som jeg selv vil. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Skulle gjerne fått vite den skikkelige måten som fungerer jeg også, har glemt det. TweakUI fungerer ikke på dama sin pc, kun en eller to oppstarter så kommer innloggings-skjermen tilbake igjen. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 Nå fikk jeg det til å funke. Tror jeg trykket på mitt brukernavn på SMH forslag. Der la jeg inn passord, for så å ta vekk haken for å bruke passord-innlogging. Da gikk den rett inn på rett bruker. Fikk svar at jeg måtte logga av for at endringene skulle fungerer. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Nå fikk jeg det til å funke. Tror jeg trykket på mitt brukernavn på SMH forslag. Der la jeg inn passord, for så å ta vekk haken for å bruke passord-innlogging. Da gikk den rett inn på rett bruker. Fikk svar at jeg måtte logga av for at endringene skulle fungerer. 5916980[/snapback] Så du måtte lage et passord og så velge å ikke bruke det? Får teste dette på dama sin etterpå.. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 det så sånn ut. Jeg tror det som skjedde var at når jeg velgte den brukeren (mitt navn) og la inn passord, så ble det default bruker eller noe lignende, og dermed laster den inn på den brukeren etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå