Gå til innhold

strøm adapter har ryket - ny - hvor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes helt sikkert ikke buttiker som selger identisk strømforskyning...

...men det finnes helt sikkert butikker som selger tilsvarende strømforskyninger.

Derfor blir spørsmålet:

Hvilke spesifikasjoner er det på strømforskyningen som har tatt kvelden? Det som er viktig er Utspenning (trolig mellom 5 og 12 volt en plass)og hvor mye strøm (trolig mellom 1-2,5 ampere).

Clas Ohlson og Biltema har trolig slike strømforskyninger dukan benytte. Har selv kjøpt strømforskyning til min trådløse ruter på Biltema.

Når man har funnet en som har gode nok spesifikasjoner (trenger ikke nødvendigvis være identiske) er det selvfølgelig viktig at den har en kotakt som passer inn på ruteren. Følger det ikke med kan du selvfølgelig flytte over fra den som har gått i stykker. Noe som også blir viktig er hvilken polaritet det skal være på kontakten. (pluss i midten eller på utsiden.)

space

Lenke til kommentar

Har en gammel D-Link 614 som jeg ikke bruker (og det er det en grunn til også). Min er 10W 5V DC. Dette er relativt standard, og man skulle uten problem klare å få tak i en ny 5VDC til-generell-bruk-sak. En PC-PSU kan tilogmed brukes.

Endret av jonepet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...