Snipper_nr1 Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Hei Har et strøm adapter til min dlink 614 som har ryket, noen som vet om noen butikker som selger dette løst på nett? eller butikker i Oslo. Lenke til kommentar
space17 Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Finnes helt sikkert ikke buttiker som selger identisk strømforskyning... ...men det finnes helt sikkert butikker som selger tilsvarende strømforskyninger. Derfor blir spørsmålet: Hvilke spesifikasjoner er det på strømforskyningen som har tatt kvelden? Det som er viktig er Utspenning (trolig mellom 5 og 12 volt en plass)og hvor mye strøm (trolig mellom 1-2,5 ampere). Clas Ohlson og Biltema har trolig slike strømforskyninger dukan benytte. Har selv kjøpt strømforskyning til min trådløse ruter på Biltema. Når man har funnet en som har gode nok spesifikasjoner (trenger ikke nødvendigvis være identiske) er det selvfølgelig viktig at den har en kotakt som passer inn på ruteren. Følger det ikke med kan du selvfølgelig flytte over fra den som har gått i stykker. Noe som også blir viktig er hvilken polaritet det skal være på kontakten. (pluss i midten eller på utsiden.) space Lenke til kommentar
gxi Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Har en gammel D-Link 614 som jeg ikke bruker (og det er det en grunn til også). Min er 10W 5V DC. Dette er relativt standard, og man skulle uten problem klare å få tak i en ny 5VDC til-generell-bruk-sak. En PC-PSU kan tilogmed brukes. Endret 16. april 2006 av jonepet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå