sandalH Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Eit par spørsmål om oppussing: -Korleis kan ein lage puter som passer til ei tofte? Skumgummi? -Korleis fjernar ein gammal bunnsmørning? Endret 14. april 2006 av Andal Lenke til kommentar
PerB Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hvis ingen standard båtpute passer kan du bruke skumgummi - men da må trekket være tett. Ingenting er værre enn å sitte på våte puter. Båtputer av kavlitet er fyllt med capchuk eller annet vanntett fyllstoff. Skumgummi fylles med vann som en ssvamp. Hva mener du med bunnsmørning? Er det bunnstoff må dette slipes av. Være forsiktig med glassfiberbåter. Her må du begynne med primær før nytt bunnstoff. Ubeskyttet glassfiber trekker vann og vil gi skader i skroget. Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 (endret) idag har eg brukt mange timar til å fjerne bunnsmørninga. Brukte malingfjerner som eg pensla på. Laga vart som ein hard krem og eg skrapte egentlig dei veldig enkelt av med ein sparkelspade. Gjekk veldig fint. Ja primær er jo selfølge..! Endret 22. april 2006 av Andal Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Noken så vett om ein plass på internett som tar imot bestillingar av mål, for å så lage putene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå