OleBrumHonning Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Det har ikke kommet ut nye drivere på siden til produsenten min, da min pc er 4 år gammel. tenkte derfor å finne en annen side som jeg kan finne drivere på. Noen gode forslag? NVIDIA GeForce4 MX 440 with AGP8X VIA Bus Master IDE Controller Avance AC'97 Audio for VIA ® Audio Controller Realtek AC'97 Audio for VIA ® Audio Controller Enkel kommunikasjonskontroller for PCI VIA USB 2.0 Enhanced Host Controller VIA versjon 5 eller senere USB universell vertskontroller Her er de komp jeg tenkte å oppdatere driverne på. Tenkte dere kunne tipse meg om 1 side jeg kunne laste disse ned fra. derfor nemte jeg ikke hvilke komp jeg tenkte drivere til Endret 13. april 2006 av OleBrumHonning Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Det har ikke kommet ut nye driver på siden til produsenten min, da min pc er 4 år gammel. tenkte derfor å finne en annen side som jeg kan finne drivere på.Noen gode forslag? 5914276[/snapback] Driver til hva? Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Drivere til hva? Skjermkort? Hovedkort? Hilsen, Espen. Edit: For treig :/ Endret 13. april 2006 av Røvenskiold Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå