arne12 Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Håper ikke jeg blir utestengt for dette, men hva heter versjonen av Kazaa uten spyware?? Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Når ble P2P ulovlig? "Kazaa lite" heter det :smile: Lenke til kommentar
fredster Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Kazaa UTEN spyware sier du... hvor ? Jeg trodde (inntil i går) at ved å kjøre Adaware og fjerne det som var av spyware i Kazaa ville løse det, men der tok jeg skikkelig feil... he-he ! Den sluttet enkelt og greit bare å virke. Hmmm, flaut ! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Og har denne "Kazaa lite" ein downloads plass også? Eller er det fyfy og spørje om... ?!?!? Lenke til kommentar
kgeel Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Det finnes et program som heter DietKazaa som i tillegg har en nedlastningsaksellerator Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Anngående den nedlastningsakseleratoren er dette sansynligvis en sak lignende "speed up" som følger med Kazaa Lite. Det denne gjør er å ligge i bakgrunnen og oppdatere fast-track klienten (les: Kazaa) til å finne flere resultater på dine nedlastninger. Dette er veldig kjekt når man lar pc'n stå på over natta for å laste ned store filer. Kjedelig å miste en tilkobling 20min etter at man har lagt seg :wink: For tiden har ike mannen bak KazaaLite klart å fremskaffe en v2 av programmet. Ikke det at det kom STORE forbedringer fra 1.72, men dog en ny versjon er alltid velkommen hos meg.... http://www.kazaalite.com er adressen hvis noen vil ha det som klartekst. Happy downloading! Mvh Thomas Nilsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå