olaven Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Hallo... sliter med å få fjerne noe spyware/aware fra en pc til en kompis... Etter å ha kjørt Ad-aware, får jeg opp dette vinduet (se vedlagt1), og hvis jeg da prøver å trykke på "next", får jeg opp dette (se vedlagt2). Jeg har restartet, og kjørt denne mange ganger, men det har ikke blitt borte. Jeg har også prøvd å kjøre Spybot, Windows Defender og AVG viruskontroll... Noen som vet hvordan jeg får fikset dette? Takk for svar Lenke til kommentar
butare Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Hallo... sliter med å få fjerne noe spyware/aware fra en pc til en kompis... Etter å ha kjørt Ad-aware, får jeg opp dette vinduet (se vedlagt1), og hvis jeg da prøver å trykke på "next", får jeg opp dette (se vedlagt2). Jeg har restartet, og kjørt denne mange ganger, men det har ikke blitt borte. Jeg har også prøvd å kjøre Spybot, Windows Defender og AVG viruskontroll... Noen som vet hvordan jeg får fikset dette? Takk for svar 5914141[/snapback] Se om du kan finne noe her. Lenke til kommentar
olaven Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 hmm.. der sto det mye "danskt"... prøvde å kjøre Hijackthis på maskinen, men den fjernet ingen av de problemene som ad-aware finner... Lenke til kommentar
olaven Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 Prøver å installere norton nå... noen flere forslag eller? Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 prøvd å fjerne det manuelt? slette de filene? Lenke til kommentar
olaven Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 (endret) prøvd å fjerne det manuelt? slette de filene? 5914547[/snapback] Ja, men det gikk ikke... fikk opp en feilmelding. Endret 13. april 2006 av olaven Lenke til kommentar
syntEltric Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 prøvd å fjerne det manuelt? slette de filene? 5914547[/snapback] Ja, men det gikk ikke... fikk opp en feilmelding. 5914599[/snapback] Du må gjøre det i safemode. Lenke til kommentar
olaven Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 OK, skal prøve. Skal bare kjøre ferdig Norton... Lenke til kommentar
olaven Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 Fikk fikset det med Norton ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå