trainwreck Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Hei! Jeg skal kjøpe meg en ny mobil . Har peilet meg inn på en Samsung D600E som mpx.no tilbyr til den nette sum av kr 1500 med youngtalk abonnement. Jeg har allerede youngtalk og har tenkt å videreføre dette (har hatt det over et år, så det går bra..). Jeg lurer på om noen her inne kan fortelle meg om dette går fint og uten stress, eller bør jeg kjøpe i en "vanlig" butikk? Lenke til kommentar
trainwreck Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 *bump* Ingen som har et innspill? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 hvorfor skulle det være stress? eneste er at du ikke har noen fysisk butikk å klage til når mobilen må på service. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Hei! Jeg skal kjøpe meg en ny mobil . Har peilet meg inn på en Samsung D600E som mpx.no tilbyr til den nette sum av kr 1500 med youngtalk abonnement. Jeg har allerede youngtalk og har tenkt å videreføre dette (har hatt det over et år, så det går bra..). Jeg lurer på om noen her inne kan fortelle meg om dette går fint og uten stress, eller bør jeg kjøpe i en "vanlig" butikk? 5914002[/snapback] Det går bra det. Hvis det skulle være noen problemer med mobilen, så er det ikke no stress å sende den inn igjen så lenge du har kvitteringa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå