Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Billige antenne fester med rør....

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg leter etter biligge antennefester for å feste ganske store 30x30 cm direksjonale nettverks antenner på vegg. Antennene har klammer i bakkant for å feste over rør. Røret må stå vertikalt opp.

Skal ha en god del av disse festene så prøver å finne så billig som mulig.

Takker så meget for alle tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du trenger noe allá parabolfester med andre ord.. har du dimensjonen på klemene til antennene ?

Hvis dimensjonen ikker er alverdens så kan du jo kjøpe rette rør å bøye dem til og så feste dem til veggen med patantbånd aller noe sånt.. men hvis dimenjonen er stor trenger du spesialverktøy for å gjøre det..

Et mulig bilig alternativ er å ta kontakt med en blikkenslager å høre hvor mye han skal har for å lage beslagene for deg !

Taleg

Lenke til kommentar

Med diameter på 5 cm tror jeg du kan bruke standard parabolfester.. kastet et par sånne for noen uker siden, men jeg tror at du burde kunne få tak på sånne til en grei sum.

Klemmene på ant. går de rundt hele røret ?

Alternativet er å kjøpe patentbånd, 4-5 cm diameter rør i ca 20 cm lengder og noen treklosser..

Spikre kolssene med 10 cm mellomrom legge rørene oppå klossene og feste det hele med patentbånd eller noe liknende billig noe.. det er vel den billigste løsningnen jeg kan komme på..

Taleg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...