lucho Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Jeg har en bærbar pc som jeg ikke får startet opp. Det som skjedde var at pc'en ble slått av under en restart, altså når windows ble lastet. Når jeg slår på pc'en nå så skjer det ingenting. Skjermen forblir svart, og jeg kommer ingen vei. Noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
lucho Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 Lampen som viser at pc'en er på lyser. Selv om jeg slår av pc'en så lyser lampen. Når jeg slår pc'en på igjen så starter viften, men ingenting skjer. Når jeg slår av pc'en, går den bare i hvilemodus ? Skjermen er uansett svart, hvilemodus eller ei. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 hmm, det skjedde noe liknende med meg engang på min fars laptop! det som skjedde hos meg var at pc'en ble overbelastet og jeg ventet kanskje 5 timer så funket den helt fint igjen! så bare gi den en pause så funker den vel igjen tror jeg Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 En del bærbare pcer har en knapp som blir trykt ned når lokket blir lukket, og det slår av skjermen. Er det mulig at denne knappen har hengt seg opp? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå