Blomsterpotte Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 den har ikke jeg:P må jeg har flat skjerm da eller noe? men skal jeg bare prøve å slette skjermkort driveren? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) det er iallefall verdt å prøve det, du skal ikke kunne gå tilbake om du ikke har fjernet den originale windows skjermdriveren, og det er det de færreste som har gjort. *edit* mener gå tilbake som å gjøre ting værre. Endret 28. september 2006 av tha stoffi Lenke til kommentar
Blomsterpotte Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 så det vil ikke bli ødelagt elle noe hvis jeg gjør det ? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 hvis du ikke har gjort noen stygge tweaks eller slettet masse rart i vildens sky, så skal ikke noe galt skje nei. det er bare über-tweakere som gjør slikt normalt. med tanke på din usikkerhet, så er jeg ganske sikker på at du ikke har gjort noe slikt, for da burde du ha vært klar over det. jeg synes du skulle prøve det, hvis ingen andre her har en annen god idè... Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) snodig, du får ikke avinstallert skjermkort driveren? 6959195[/snapback] har ikke prøvd:P men hva vil da skje når jeg starter den igjen,uten skjerm kort driver? 6959208[/snapback] den vil starte som vanlig men hvis du f.eks skal bla opp eller ned på en internett side vil det komme sånne "bølger" Endret 28. september 2006 av vhordnes Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 med andre ord, det er prosessoren som kalkulerer bildet, og alt lagger. såfremt skjermdriveren er der, noe den burde være i ditt tilfelle. (jeg vet enda ikke om noen spesifik som har slettet den gamle) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå