Gå til innhold

Xbox 1.0 chip mista bilde

Moern

Anbefalte innlegg

trenger grådig hjelp satt i chip DuoX2 BLUE i xboxen min,å nå funker fa## ikke dritte,den slår seg på 3 ganger med noa sek mellomrom ikke får jeg bilde :(

tar ut chip funker ikke da heller....

noen som kan tenke seg hva som er feil

har nå lodda alt på ny,får samme feil DO er lodda skikkelig ikke bilde ell noe, med ell uten chippen

funka ikke nå heller,alt er lodda gott oxo,tar ut chip funker ikke xboxen heller oppfører seg samme som med chippe i

KAN DET VÆRE CHIPEN SOM ER ØDELAGT ?? att den hva ødelagt når jeg fikk en i post

lyser fortsatt grønn/rød å slår seg av 3 ganger når den starter opp :(

Endret av Moern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du lodda D0 punktet ordtlig? Er alle lodda ordtlig?

5914162[/snapback]

jada alle punkta er skikkelige eneste er litt usikker på DO lodden for jeg lodda den på baksiden å trur jeg traff riktig (flau)

Lenke til kommentar
Har du lodda D0 punktet ordtlig? Er alle lodda ordtlig?

5914162[/snapback]

jada alle punkta er skikkelige eneste er litt usikker på DO lodden for jeg lodda den på baksiden å trur jeg traff riktig (flau)

5914311[/snapback]

Flere folk som ikke lodder den ordtlig.. ;)

5914797[/snapback]

Ok så d er garantert den asså da veit jeg vertfall d ......... da er d så sjekke litt til om jeg traff riktig punkt på bakside skal få lagt inn bilde fra baksiden så dere får se :p:Pfuc# funka ikke nå heller,alt er lodda gott oxo,tar ut chip funker ikke xboxen heller oppfører seg samme som med chippe i

KAN DET VÆRE CHIPEN SOM ER ØDELAGT ?? att den hva ødelagt når jeg fikk en i post?

Endret av Moern
Lenke til kommentar
Har du lodda den på riktig sted?

Du kan også ha svidd en "tracer"(husker ikke på norsk, spore kanskje?).

5927075[/snapback]

jepp kan virke sånn att en tracer er svidd :( får prøver å rep, hva funker best? sånn man bruker på varmetråda på bakruta på bil når d er brudd?

Lenke til kommentar

5927075[/snapback]

jepp kan virke sånn att en tracer er svidd :( får prøver å rep, hva funker best? sånn man bruker på varmetråda på bakruta på bil når d er brudd?

5934975[/snapback]

Aner ikke :(

Lenke til kommentar

5927075[/snapback]

5934975[/snapback]

Aner ikke :(

5935337[/snapback]

mmmmm ikke jeg heller :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...