Pysj Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Med håndfrisettet fra iDNA kan du styre både musikk og samtaler på mobiltelefonen din fra fingertuppene, uten en gang å ta i telefonen din. Les mer Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Kjekt og ha sikkert, men blir altfor dyrt til å invistere i Lenke til kommentar
warpig Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Sikkert litt morsomt å ha det ja, men som sagt så blir det sikkert altfor dyrt til å forsvare et kjøp av den. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) tror heller jeg hadde gått for en bluetooth handsfree-overgang for musikkenheten slik at jeg jeg kunne høre musikk, men samtidig motta samtaler i samme hodesett. noen som vet om en nettbutikk som selger slikt her i landet? for å si det slik, jeg har virkelig ett ønske om å presse muligheten bluetooth (og lignende teknologier) gir, til det ytterste. og derfor ønsker jeg å heller flytte flere funksjoner ut av mobilen, den inn i mobilen. la mobilen bli bindeleddet mellom deg og verden, men ikke noe mer... Endret 13. april 2006 av hobgoblin Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Vet at N70 ikke står oppført på lista over kompatible telefoner, men hvorfor vil den ikke funke? N70 og 6280, såvidt meg bekjent har samme utgang, nemlig POP port, så jeg funderer på hvorfor det ikke vil virke med en N70. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg