brazir Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Prøver å få satt opp en "remote control" med RealVNC for å styre PC fra en annen PC gjennom internett. RealVNC bruker port 5900 som default. Har en D-Link GamerLounge Wireless 108G Gaming Router m/ gigabit switch (DGL-4300) Har prøvd å sette opp en "Virtual Server" på port 5900 uten hell. Har også prøvd å sette opp "Special Application" på port 5900 uten hell. Vet rett og slett ikke hva jeg gjør feil. Fikk det lett til med "Virtual Server" på min gamle MSI RG54GS Wireless Gateway, men her står jeg bom fast. Kan noen hjelpe meg? Endret 13. april 2006 av brazir Lenke til kommentar
dmasta Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 har selv en d-link 624+. der setter jeg det opp som virtual server med riktig port og til hvilken ip adresse på lan'et slike forespørsler skal bli sendt til. Lenke til kommentar
brazir Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 Har prøvd, men det vil ikke virke. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Prøv Advanced -> Gaming ADD GAME RULE Enable : v Name : RealVNC IP Address : IP-adressen til den klienten som har RealVNC TCP Ports to Open : 5900 UDP Ports to Open : 5900 Inbound Filter : Allow All Schedule : Always Klikk Save Klikk Save Settings på toppen av siden. Reboot hvis routeren ber om det. Endret 13. april 2006 av Pingla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå