Athelas Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Jeg har hatt et 7800GT kort en stund nå som jeg er veldig fornøyd med, men jeg registrerer at i motsatt til mitt gamle ATI 9800pro, så kan jeg ikke lenger spille og alt+tabbe til desktopen og se en film mens spiller fortsatt kjører i bakgrunnen. Bildet blir bare svart på den videoen jeg skal se. Er det meningen at det skal være sånn, eller må jeg sette opp driverne annerledes? Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Oh noes. Ingen som vet dette? Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Bumper denne på nytt, får ikke svar på dette hos produsent heller. Er det noen som vet om det skal være sånn at man ikke kan kjøre 2 eller flere hardware aksellererte programmer samtidig? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Kan du beskrive problemet litt nøyere? Prøvde nå med Lost Coast + DVD i powerdvd og tv-serie i windows media player 10. Funker fint... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå