phax Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) heihå, nero begynner gå meg litt på nervene til tider.. leter derfor etter en erstatter. hvilket brenneprogram er verdt og ta en titt på? bør være enkelt, brukervennlig, ikke alt for tungdrevet og ikke minst, stabilt og gode resultater. Håper dere har noen tips. edit: ja er ute etter noe som brenner cd like godt som dvd, musikk like godt som film, image, data osv osv.. altetende. Endret 13. april 2006 av phax Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 nero 6.6.1.4 er nok det beste brenneprogrammet for windows, 7 serien har vist seg å være plaget av bugs. selv foretrekker jeg flere programmer i stedet for altiett løsning; audio-cd: burrrn image: imgburn dvd / cd data: nero Lenke til kommentar
miCro Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Hvilke bugs er det 7-serien er plaget av? Bruker det selv og jeg kan ikke si jeg har opplevd noen problemer. Jeg vil også anbefale nero. Et veldig godt all-around program som takler de fleste oppgaver bra. Edit: Ikke nero nei, da blir det jo en annen sak. Jeg fant ganske så mange alternativer her, men jeg vet desverre ikke stort om de. Endret 13. april 2006 av miCro Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Hvilke bugs er det 7-serien er plaget av? maaange, dessuten har det blitt superbloat (snart operativsystemstørrelse og omfang) og i tillegg installerer 7ern ting som Scout uten å spørre, man må tukle i registeret for å fjerne det. http://club.cdfreaks.com/forumdisplay.php?f=48 http://fileforum.betanews.com/review/942634103/1/view Endret 13. april 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Nero 6 series er best. og selv den har litt for mye bloat for min smak. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Bruker Nero 6 og Alcohol 120% her. Vis du har lastet ned nyeste utgaven av ver 6 er den bra. Prøvde meg på Nero 7 men likte ikke den. Får håpe den vil komme i en oppdelt utgave som ver 6 er. Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Roxio Easy Media Creator 8! Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 hm ok, ja kanskje jeg bare burde gå tilbake til nero 6, når jeg tenker meg om så er det med nero 7 at irritasjonsmomentene har begynt og melde seg. men alltids verdt og teste ut noe annet også da. burrrn, imgburn og roxio er notert. takker for svar sålangt! Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 hm, roxio scorte bra ser det ut til ja, skal teste det nå. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Prassi er /var verdens beste brenneprogram. Det lages desverre ikke lenger, men Sonic Recordnow synes jeg er et meget godt allround program. Ellers er Alcohol og CdrWin meget bra. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Sonic Recordnow er veldig enkelt og fungerer bra. Selv bruker jeg det og Nero 7, har ikke lagt merke til noen bugs, og det fungerer fint. Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 RecordNow fulgte med pcen min, men Roxio Easy Media Creator 8 er best i test! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 RecordNow fulgte med pcen min, men Roxio Easy Media Creator 8 er best i test! 5921563[/snapback] Stoler ikke på best i test sånn helt uten videre. Det er klart hvis 100 tester ifra forskjellige testpaneler hadde sagt det samme, så ville jeg trodd på det. Har nå prøvd de fleste av programmene nevnt i denne tråden, og Roxio var ikke noe spesielt i forhold til andre. Men det er smak og behag som til slutt avgjør hva man liker. Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 burnatonce til musikk og datafiler. Skal visst støtte DVD og.. kjappt og enkelt å bruke.. Ellers går det i Nero.. Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hehe årsaken til at Roxio gikk forbi Nero var bedre brukerstøtte og support... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hehe årsaken til at Roxio gikk forbi Nero var bedre brukerstøtte og support... 5923451[/snapback] Må ærlig innrømme at jeg aldri har ringt brukerstøtte på et brenneprogram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå