Gå til innhold

det BESTE brenneprogrammet?

phax

Anbefalte innlegg

heihå, nero begynner gå meg litt på nervene til tider.. leter derfor etter en erstatter. hvilket brenneprogram er verdt og ta en titt på?

bør være enkelt, brukervennlig, ikke alt for tungdrevet og ikke minst, stabilt og gode resultater.

Håper dere har noen tips.

edit: ja er ute etter noe som brenner cd like godt som dvd, musikk like godt som film, image, data osv osv.. altetende.

Endret av phax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke bugs er det 7-serien er plaget av? Bruker det selv og jeg kan ikke si jeg har opplevd noen problemer.

Jeg vil også anbefale nero. Et veldig godt all-around program som takler de fleste oppgaver bra.

Edit: Ikke nero nei, da blir det jo en annen sak. Jeg fant ganske så mange alternativer her, men jeg vet desverre ikke stort om de.

Endret av miCro
Lenke til kommentar

hm ok, ja kanskje jeg bare burde gå tilbake til nero 6, når jeg tenker meg om så er det med nero 7 at irritasjonsmomentene har begynt og melde seg. men alltids verdt og teste ut noe annet også da.

burrrn, imgburn og roxio er notert. takker for svar sålangt!

Lenke til kommentar
RecordNow fulgte med pcen min, men Roxio Easy Media Creator 8 er best i test!  :p

5921563[/snapback]

Stoler ikke på best i test sånn helt uten videre.

Det er klart hvis 100 tester ifra forskjellige testpaneler hadde sagt det samme, så ville jeg trodd på det.

Har nå prøvd de fleste av programmene nevnt i denne tråden, og Roxio var ikke noe spesielt i forhold til andre.

Men det er smak og behag som til slutt avgjør hva man liker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...