DarkZhade Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Jeg aner ikke hva problemet kommer av.. PLutselig bare blir bildet slik. Hvis jeg er på skrivebordet og åpner f.eks en mappe når bildet er klikk, så blir bildet fikset igjen.. iallfall for en stund.. så klikker det igjen.. pcen har fryst seg også noen ganger.. utrolig irriternde.. råd/tips? legger til et bilde av hvordan skjermen blir. som dere ser på nedre halvdel så ser det IKKE bra ut kos Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Dette er pga. skjermkortet ditt. Hvilket skjermkort har du? Og har du de nyeste driverene til det? Hvis dette som oftest skjer etter at du har spilt et spill e.l, kan det godt være fordi kortet ditt blir for varmt. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Jeg hadde samme problemet og prøvde alt jeg skrev i posten over, men fikk det ikke til å virke. Til slutt ble jeg nødt til å bytte kortet. Det kan godt være at kortet faktisk er defekt. Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 hmm. har pov geforce 6800gt hadde den nyeste driveren men har en anna nå. mulig det skyldes skjermkortet. men har hverken lyst eller penger til å bytte :\ hadde problemet med at skjermkortet ble for varmt, men det var pga driveren eller noe. så det var 10 grader varmere enn det skulle Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Prøv å installer de vanlige driverene, og se at det ikke blir for varmt. Lenke til kommentar
villkort Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Hei! Prøv med et annet skjermkort om du har et. Samma skjedde til meg en gng..da var det fordi at jeg hadde klokka skjermkortet, og da ble det for varmt... Tipper noe av det samme har skjedd her..hvis det var noe med driverne at det ble 10 grader varmere kan det være kjernen på skjermkortet ditt som er litt ødelagt! BTW: Til meg kom det ofte da jeg gikk ut av spill.. Håper du får fiksa det da! Hilsen Joakim Endret 21. mai 2006 av villkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå