magnarl Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Hallois Jeg har en Nokia 6280 med Netcom abb, i går så jeg på en identisk telefon bare med telenor abb og den hadde 3g tegn øverst i hjørnet istedet for det antennelignende ikonet som jeg har..betyr det at han har 3g dekning men ikke jeg? Er det noe feilt innstilt på mobilen min eller har det noe med abbonement å gjøre? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Hallois Jeg har en Nokia 6280 med Netcom abb, i går så jeg på en identisk telefon bare med telenor abb og den hadde 3g tegn øverst i hjørnet istedet for det antennelignende ikonet som jeg har..betyr det at han har 3g dekning men ikke jeg? Er det noe feilt innstilt på mobilen min eller har det noe med abbonement å gjøre? 5913250[/snapback] Hei Har du sjekket om den kun står på gsm oppkobling? Innstillinger>telefon,er litt usikker menyoppsettet på din telefon Lenke til kommentar
Candyluv Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Har du 3G-sim? Hvis ikke må du ha det. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Har du 3G-sim?Hvis ikke må du ha det. 5913466[/snapback] Telenormobil.no - om 3G[/url]]Du trenger ikke å bytte abonnement, telefonnummer eller SIM-kort for å benytte hastighetsøkningen som 3G gir - alt er inkludert i det abonnementet du allerede har. Nei, du trenger ikke nytt SIM-kort for å få 3G... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Har du 3G-sim?Hvis ikke må du ha det. 5913466[/snapback] Telenormobil.no - om 3G[/url]]Du trenger ikke å bytte abonnement, telefonnummer eller SIM-kort for å benytte hastighetsøkningen som 3G gir - alt er inkludert i det abonnementet du allerede har. Nei, du trenger ikke nytt SIM-kort for å få 3G... 5913487[/snapback] dette gjelder for telenor. Dersom du har Netcom (som han skriver) så må du ha nytt sim-kort. Disse er merket med 3G. Dersom du har det og du fremdeles sliter så kan det være antenne, dekning, software eller plaseringen din (går vel under dkening). Jeg sliter veldig med N90en min og UMTS Lenke til kommentar
magnarl Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 Har du 3G-sim?Hvis ikke må du ha det. 5913466[/snapback] Telenormobil.no - om 3G[/url]]Du trenger ikke å bytte abonnement, telefonnummer eller SIM-kort for å benytte hastighetsøkningen som 3G gir - alt er inkludert i det abonnementet du allerede har. Nei, du trenger ikke nytt SIM-kort for å få 3G... 5913487[/snapback] dette gjelder for telenor. Dersom du har Netcom (som han skriver) så må du ha nytt sim-kort. Disse er merket med 3G. Dersom du har det og du fremdeles sliter så kan det være antenne, dekning, software eller plaseringen din (går vel under dkening). Jeg sliter veldig med N90en min og UMTS 5913738[/snapback] Ok, men hvordan får jeg nytt 3g simkort da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Ring Netcom kundeservice vel. Du får det ikke av noen her i tråden, det er sikkert. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 De fleste forhandlere kan nok også fikse dette... Men NetCom kundeservice er nok det greieste i disse påskedager. Lenke til kommentar
Candyluv Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Bedre å hente hos forhandler slik at man får det på dagen enn å vente på at det blir sendt pr post. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Bedre å hente hos forhandler slik at man får det på dagen enn å vente på at det blir sendt pr post. 5919062[/snapback] Er ikke alle som har fått de kortene enda faktisk... Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Har du et gammelt simkort, må du selv be om å få nytt kort. Du får det ikke automatisk! Lenke til kommentar
Premium99 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Har du 3G-sim?Hvis ikke må du ha det. 5913466[/snapback] Telenormobil.no - om 3G[/url]]Du trenger ikke å bytte abonnement, telefonnummer eller SIM-kort for å benytte hastighetsøkningen som 3G gir - alt er inkludert i det abonnementet du allerede har. Nei, du trenger ikke nytt SIM-kort for å få 3G... 5913487[/snapback] dette gjelder for telenor. Dersom du har Netcom (som han skriver) så må du ha nytt sim-kort. Disse er merket med 3G. Dersom du har det og du fremdeles sliter så kan det være antenne, dekning, software eller plaseringen din (går vel under dkening). Jeg sliter veldig med N90en min og UMTS 5913738[/snapback] Jeg måtte ha nytt sim-kort fra Telia/Netcom for å få min 6650 til å fungere her i Norge, men den tok inn andre 3G-nett i fleng i andre land før Netcom fikk somlet sitt halvhjertede nett i drift her i landet. Og til meg(har bedriftsabonnement) fortalte Netcoms bedritne kundeservice gang på gang at 3G-nettet skulle være operativt "neste kvartal" osv. Når Netcom til slutt bløffet Post- og Teletilsynet og samferdselsdepartementet om at de hadde et operativt 3G-nett, var det nettopp en bløff. (Samferdselsministeren var Torill Skogsholm fra Venstre, og kom fra en direktørjobb i Netcom) Hvor tilfeldig er dette? Netcoms 3G var og er en bløff! Skulle en ha nytte fra dag en, måtte en kjøpe tjenesten Netcom Connect med det dette innebar. Svindel er et begrep på slik handel der en tvinger en forbruker til å kjøpe leverandørens egne produkter(og som ikke fungerer slik som reklamen lover)! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Bedre å hente hos forhandler slik at man får det på dagen enn å vente på at det blir sendt pr post. 5919062[/snapback] Er ikke alle som har fått de kortene enda faktisk... 5934778[/snapback] Vi har hatt 3-g kort siden i fjor sommer, og det eneste netcom leverer til oss er 3gkort. Så de fleste burde ha, med mindre de har et stooort gammelt lager . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå