Angel Dust Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Hei, nettopp kjøpt meg Nokia 6280, og lurer på hva jeg trenger, og hvordan jeg synker den mot Outlook som jeg har på jobben? Lenke til kommentar
Angel Dust Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Betyr dette at det ikke er noen som har erfaring med dette? Jeg har ikke noe problem med å synke mot lokal Outlook, men kanskje jeg trenger noe tilleggsprogrammer? Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hei, klart vi har erfaring. Jeg sync mine telefonene mine mot ms outlook. Du trenger kabel lr som jeg bruker en pc med blåtann. Så finst d flere måter å gjøre d på, d greieste er vel å bruke nokia pc suite som følger med telefonen din, og kan vel også lastes ned fra nokia.no Der har du en egen sync funksjon. Der stiller du inn hva du vil synk, kontakter kalender ect ect. Still inn slik du ønsker og sync, så kan du gjøre som meg, velge at den skal sync auto. når telefoner er tilkoblet f.eks hvert 15 min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå